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  1. Visual aesthetics in store environment and its moderating role on consumer intention
    Published: 2010

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    No inter-library loan
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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Article (journal)
    Format: Print
    Parent title: In: Journal of consumer behaviour; Chichester : Wiley, 2004; 9(2010), 5 vom: Sept./Okt., Seite 364-380

    Subjects: Ladengestaltung; Ästhetik; Konsumentenverhalten; Produktgestaltung; Wahrnehmung
    Scope: Ill., graph. Darst.
  2. Sortimentsoptimierung
    der kombinierte Einsatz von Sortimentsreduktion und -präsentation und seine Auswirkungen auf das Kaufverhalten
    Published: 2010

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    DISS 2012 A 170
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A/542548
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A10-4315
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A 260478
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Hochschule Stralsund, Hochschulbibliothek
    QW 300 H465
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
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      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    Other identifier:
    Diss.-Nr. 3770
    RVK Categories: QW 300 ; QP 624 ; QQ 440
    Subjects: Sortiment; Konsumentenverhalten; Category Management; Ladengestaltung; Lebensmitteleinzelhandel; Handelsmanagement; Schweiz
    Scope: XVIII, 239 S., graph. Darst.
    Notes:

    Zsfassung in dt. und engl. Sprache

    St. Gallen, Univ., Diss., 2010

  3. Effectiveness of in-store displays in a virtual store environment
    Published: 2010
    Publisher:  Katholieke Univ. Leuven, Faculty of Business and Economics, Leuven

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    No inter-library loan
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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Series: OR ; 1005
    Subjects: Online-Handel; Marktanteil; Ladengestaltung; Virtuelle Realität
    Scope: Online-Ressource (43 S.), graph. Darst.