Results for *

Displaying results 1 to 13 of 13.

  1. Birkenbihl on Service
    mit 47 Fallbeispielen und konkreten Handlungsalternativen
    Published: 2019; © 2019
    Publisher:  Redline Verlag, München ; ProQuest EbookCentral, [Ann Arbor]

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
  2. Birkenbihl on Service
    mit 47 Fallbeispielen und konkreten Handlungsalternativen
    Published: 2019
    Publisher:  REDLINE Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783868817423; 3868817425
    Other identifier:
    9783868817423
    Edition: 1. Auflage
    Subjects: Servicepolitik; Kundenorientierung
    Other subjects: (Produktform)Paperback / softback; (VLB-WN)1784: Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; (BISAC Subject Heading)BUS041000; klassiker bücher; literatur klassiker; große klassiker zum kleinen preis; bücher bestseller 2018; bestseller 2018; bestseller bücher 2018; erfolgreich; erfolgreich werden; erfolgreich bewerben; erfolgreich wünschen; erfolgreich sein; erfolgreich unternehmen; erfolgreich unternehmer; vera f. Birkenbihl; birkenbihl michael; michael birkenbihl; birkenbihl on service; service; service management; service learning; kunde; kunde ist könig; kunde werben; kunden; kundenservice; kunden service; kunden akquise; kunden aquise; kunden berater; kunden gewinnen; handlungsalternative; ladenschlussgesetz; servicewüste; servicewüste deutschland; kundenbindung; kundenbindungsprogramm; kundenbeziehung; kundenbeziehungsmanagement; kundenbeziehungen; kundenbeziehungsprozesse; infotainment; infotainmentsystem; infotainment system; infotainmentsysteme; longseller; unternehmer; unternehmer tum; unternehmer gesellschaft; unternehmergesellschaft; unternehmer werden; unternehmer coach; der weg zum erfolgreichen unternehmer; unternehmer buch; unternehmer sein; selbstständig; selbstständigkeit; selbstständig machen; selbstständig werden; selbstständig machen ideen; selbstständig arbeiten; selbstständig steuern; selbstständig nebenberuflich; selbstständigkeit fördern; trainingsmethode; trainingsmethoden; kundenkontakt; kundenkontakte; kundenkontaktmanagement; beruf; beruf aktuell; beruf aktuel; beruf finden; berufung finden; beruf wechsel; beruf und ausbildung; service-manager; könig kunde; service frage; gehirn-gerecht; gehirngerechtes lernen; service kann spaß machen; kommunikation; kommunikationstraining; kommunikation strategie; kommunikation lernen; kommunikation training; arbeitstechnik; arbeitstechnik zeitmanagement; brainmanagement; erfolg; erfolg reich; erfolg wünschen; erfolg haben; erfolgreich verkaufen; erwartungen; große erwartungen; sales; sales manager; sales coaching; sales management; verkauf; verkaufen; verkaufsstrategien; verkauf lernen; verkaufen lernen; verkauf buch; verbesserung; verbesserungsvorschläge; verbesserungsvorschlag; verbesserungsmanagement; systematische verbesserung; unternehmensberatung; unternehmensberatung buch; neuerscheinung; neuerscheinungen; neuerscheinung bücher; buch; buch buch; buch bestseller; redline; neuerscheinung buch 2019; buch neuerscheinung 2019; neuerscheinung bücher 2019; münchner verlagsgruppe; bestseller; bestseller bücher; neuheit; neuheiten; birkenbihl; vera birkenbihl; birkenbihl methode; vera f. birkenbihl bücher; birkenbihl sprachen; birkenbihl vera; birkenbihl bücher; klassiker; klassiker der weltliteratur; klassiker literatur
    Scope: 189 Seiten, Illustrationen, 22 cm
  3. Birkenbihl on Service
    Mit 47 Fallbeispielen und konkreten Handlungsalternativen
    Published: 2019
    Publisher:  REDLINE Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783962671013
    Other identifier:
    9783962671013
    Subjects: Kundendienst; Kunde; Piper methysticum
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)BUS041000; klassiker bücher; literatur klassiker; große klassiker zum kleinen preis; bücher bestseller 2018; bestseller 2018; bestseller bücher 2018; erfolgreich; erfolgreich werden; erfolgreich bewerben; erfolgreich wünschen; erfolgreich sein; erfolgreich unternehmen; erfolgreich unternehmer; vera f. Birkenbihl; birkenbihl michael; michael birkenbihl; birkenbihl on service; service; service management; service learning; kunde; kunde ist könig; kunde werben; kunden; kundenservice; kunden service; kunden akquise; kunden aquise; kunden berater; kunden gewinnen; handlungsalternative; ladenschlussgesetz; servicewüste; servicewüste deutschland; kundenbindung; kundenbindungsprogramm; kundenbeziehung; kundenbeziehungsmanagement; kundenbeziehungen; kundenbeziehungsprozesse; infotainment; infotainmentsystem; infotainment system; infotainmentsysteme; longseller; unternehmer; unternehmer tum; unternehmer gesellschaft; unternehmergesellschaft; unternehmer werden; unternehmer coach; der weg zum erfolgreichen unternehmer; unternehmer buch; unternehmer sein; selbstständig; selbstständigkeit; selbstständig machen; selbstständig werden; selbstständig machen ideen; selbstständig arbeiten; selbstständig steuern; selbstständig nebenberuflich; selbstständigkeit fördern; trainingsmethode; trainingsmethoden; kundenkontakt; kundenkontakte; kundenkontaktmanagement; beruf; beruf aktuell; beruf aktuel; beruf finden; berufung finden; beruf wechsel; beruf und ausbildung; service-manager; könig kunde; service frage; gehirn-gerecht; gehirngerechtes lernen; service kann spaß machen; kommunikation; kommunikationstraining; kommunikation strategie; kommunikation lernen; kommunikation training; arbeitstechnik; arbeitstechnik zeitmanagement; brainmanagement; erfolg; erfolg reich; erfolg wünschen; erfolg haben; erfolgreich verkaufen; erwartungen; große erwartungen; sales; sales manager; sales coaching; sales management; verkauf; verkaufen; verkaufsstrategien; verkauf lernen; verkaufen lernen; verkauf buch; verbesserung; verbesserungsvorschläge; verbesserungsvorschlag; verbesserungsmanagement; systematische verbesserung; unternehmensberatung; unternehmensberatung buch; neuerscheinung; neuerscheinungen; neuerscheinung bücher; buch; buch buch; buch bestseller; redline; neuerscheinung buch 2019; buch neuerscheinung 2019; neuerscheinung bücher 2019; münchner verlagsgruppe; bestseller; bestseller bücher; neuheit; neuheiten; birkenbihl; vera birkenbihl; birkenbihl methode; vera f. birkenbihl bücher; birkenbihl sprachen; birkenbihl vera; birkenbihl bücher; klassiker; klassiker der weltliteratur; klassiker literatur; (VLB-WN)9784
    Scope: Online-Ressource, 192 Seiten
    Notes:

    Lizenzpflichtig

  4. Birkenbihl on Service
    Mit 47 Fallbeispielen und konkreten Handlungsalternativen
    Published: 2019
    Publisher:  REDLINE Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783962671006
    Other identifier:
    9783962671006
    Subjects: Servicepolitik; Kundenorientierung; Kundendienst; Kunde; Buch
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)BUS041000; klassiker bücher; literatur klassiker; große klassiker zum kleinen preis; bücher bestseller 2018; bestseller 2018; bestseller bücher 2018; erfolgreich; erfolgreich werden; erfolgreich bewerben; erfolgreich wünschen; erfolgreich sein; erfolgreich unternehmen; erfolgreich unternehmer; vera f. Birkenbihl; birkenbihl michael; michael birkenbihl; birkenbihl on service; service; service management; service learning; kunde; kunde ist könig; kunde werben; kunden; kundenservice; kunden service; kunden akquise; kunden aquise; kunden berater; kunden gewinnen; handlungsalternative; ladenschlussgesetz; servicewüste; servicewüste deutschland; kundenbindung; kundenbindungsprogramm; kundenbeziehung; kundenbeziehungsmanagement; kundenbeziehungen; kundenbeziehungsprozesse; infotainment; infotainmentsystem; infotainment system; infotainmentsysteme; longseller; unternehmer; unternehmer tum; unternehmer gesellschaft; unternehmergesellschaft; unternehmer werden; unternehmer coach; der weg zum erfolgreichen unternehmer; unternehmer buch; unternehmer sein; selbstständig; selbstständigkeit; selbstständig machen; selbstständig werden; selbstständig machen ideen; selbstständig arbeiten; selbstständig steuern; selbstständig nebenberuflich; selbstständigkeit fördern; trainingsmethode; trainingsmethoden; kundenkontakt; kundenkontakte; kundenkontaktmanagement; beruf; beruf aktuell; beruf aktuel; beruf finden; berufung finden; beruf wechsel; beruf und ausbildung; service-manager; könig kunde; service frage; gehirn-gerecht; gehirngerechtes lernen; service kann spaß machen; kommunikation; kommunikationstraining; kommunikation strategie; kommunikation lernen; kommunikation training; arbeitstechnik; arbeitstechnik zeitmanagement; brainmanagement; erfolg; erfolg reich; erfolg wünschen; erfolg haben; erfolgreich verkaufen; erwartungen; große erwartungen; sales; sales manager; sales coaching; sales management; verkauf; verkaufen; verkaufsstrategien; verkauf lernen; verkaufen lernen; verkauf buch; verbesserung; verbesserungsvorschläge; verbesserungsvorschlag; verbesserungsmanagement; systematische verbesserung; unternehmensberatung; unternehmensberatung buch; neuerscheinung; neuerscheinungen; neuerscheinung bücher; buch; buch buch; buch bestseller; redline; neuerscheinung buch 2019; buch neuerscheinung 2019; neuerscheinung bücher 2019; münchner verlagsgruppe; bestseller; bestseller bücher; neuheit; neuheiten; birkenbihl; vera birkenbihl; birkenbihl methode; vera f. birkenbihl bücher; birkenbihl sprachen; birkenbihl vera; birkenbihl bücher; klassiker; klassiker der weltliteratur; klassiker literatur; (VLB-WN)9784
    Scope: Online-Ressource, 192 Seiten
    Notes:

    Lizenzpflichtig

  5. Birkenbihl on Service
    mit 47 Fallbeispielen und konkreten Handlungsalternativen
    Published: 2019
    Publisher:  Redline Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
  6. Chapter 40 The origins and practice of science on British television
    Published: 2018
    Publisher:  Taylor & Francis

    The Routledge Companion to British Media History provides a comprehensive exploration of how different media have evolved within social, regional and national contexts. The 50 chapters in this volume, written by an outstanding team of internationally... more

     

    The Routledge Companion to British Media History provides a comprehensive exploration of how different media have evolved within social, regional and national contexts. The 50 chapters in this volume, written by an outstanding team of internationally respected scholars, bring together current debates and issues within media history in this era of rapid change, and also provide students and researchers with an essential collection of comparable media histories. The Routledge Companion to British Media History provides an essential guide to key ideas, issues, concepts and debates in the field. Chapter 40 of this book is freely available as a downloadable Open Access PDF under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives 3.0 license. www.routledgehandbooks.com/doi/10.4324/9781315756202.ch40

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: OAPEN
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    Parent title: The Routledge Companion to British Media History
    Subjects: Media studies
    Other subjects: act; broadcasting; nasties; public; radio; recordings; rib; service; spare; video
    Scope: 1 electronic resource (14 p.)
  7. Designing industrial companies' procedural backbone to master digital service innovation
    a dynamic capabilities perspective
    Published: [2021]

    Access:
    Resolving-System (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    Verlag (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Friedli, Thomas (AkademischeR BetreuerIn); Seufert, Sabine (AkademischeR BetreuerIn)
    Language: English
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    Other identifier:
    Subjects: Digital; Innovation; Organisation; EDIS-5164; Industrial companies; Industrieunternehmen; servitization; roles; agile development; service; innovation processes; agile Entwicklung; Innovationsprozess; digital service innovation; organization; governance
    Scope: 1 Online-Ressource (circa 158 Seiten), Illustrationen
    Notes:

    Dissertation, Universität St. Gallen, 2021

  8. Reflections
    Published: [2016]
    Publisher:  Peter Lang, New York ; Bern ; Frankfurt ; Berlin ; Brussels ; Vienna ; Oxford ; Warsaw

  9. Reflections
    Published: [2016]
    Publisher:  Peter Lang, Frankfurt

    Universitäts- und Landesbibliothek Münster, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781433133299; 1433133296
    Other identifier:
    9781433133299
    DDC Categories: 420
    Series: Studies in twentieth century British literature ; vol. 13
    Subjects: Woolf, Virginia; Stephen, Caroline Emelia
    Other subjects: Patriarchy; british modernism; evil; faith and god; literature; service; 01.04: Theologie; Feministische Theologie; 01.12: Theologie; Literatur und Theologie; 02.01.06: Religionswissenschaft; Religionsphilosophie; 17.01.01.05: Anglistik; Von 1880 bis zur Gegenwart; 17.04: Anglistik; Frauen- und Geschlechterstudien
    Scope: viii, 186 Seiten, 23 cm x 15.5 cm, 400 g
  10. Reflections
    Virginia Woolf and her Quaker aunt, Caroline Stephen
  11. Reflections
    Virginia Woolf and her quaker aunt, Caroline Stephen
  12. Service, relational governance, and the role of suppliers in global value chains
    a case study of Japanese small suppliers in the Chinese market
    Author: Ding, Ke
    Published: [2020]
    Publisher:  Institute of Developing Economies (IDE), JETRO, Chiba, Japan

    Access:
    Verlag (kostenfrei)
    Resolving-System (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 135
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    hdl: 2344/00051765
    Series: IDE discussion paper ; no. 765
    Subjects: supplier; service; relational governance; internationalization
    Scope: 1 Online-Ressource (circa 28 Seiten)
  13. The Routledge Companion to British Media History
    Contributor: Conboy, Martin (Publisher); Steel, John (Publisher)
    Published: 2018
    Publisher:  Taylor & Francis

    The Routledge Companion to British Media History provides a comprehensive exploration of how different media have evolved within social, regional and national contexts. The 50 chapters in this volume, written by an outstanding team of internationally... more

     

    The Routledge Companion to British Media History provides a comprehensive exploration of how different media have evolved within social, regional and national contexts. The 50 chapters in this volume, written by an outstanding team of internationally respected scholars, bring together current debates and issues within media history in this era of rapid change, and also provide students and researchers with an essential collection of comparable media histories. The Routledge Companion to British Media History provides an essential guide to key ideas, issues, concepts and debates in the field. Chapter 40 of this book is freely available as a downloadable Open Access PDF under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives 3.0 license. www.routledgehandbooks.com/doi/10.4324/9781315756202.ch40

     

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: OAPEN
    Contributor: Conboy, Martin (Publisher); Steel, John (Publisher)
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781315756202
    Other identifier:
    Subjects: Media studies
    Other subjects: act; broadcasting; nasties; public; radio; recordings; rib; service; spare; video
    Scope: 1 electronic resource (628 p.)