Narrow Search
Search narrowed by
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 7 of 7.

  1. Reflections
    Published: [2016]
    Publisher:  Peter Lang, New York ; Bern ; Frankfurt ; Berlin ; Brussels ; Vienna ; Oxford ; Warsaw

  2. Reflections
    Published: [2016]
    Publisher:  Peter Lang, Frankfurt

    Universitäts- und Landesbibliothek Münster, Zentralbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781433133299; 1433133296
    Other identifier:
    9781433133299
    DDC Categories: 420
    Series: Studies in twentieth century British literature ; vol. 13
    Subjects: Woolf, Virginia; Stephen, Caroline Emelia
    Other subjects: Patriarchy; british modernism; evil; faith and god; literature; service; 01.04: Theologie; Feministische Theologie; 01.12: Theologie; Literatur und Theologie; 02.01.06: Religionswissenschaft; Religionsphilosophie; 17.01.01.05: Anglistik; Von 1880 bis zur Gegenwart; 17.04: Anglistik; Frauen- und Geschlechterstudien
    Scope: viii, 186 Seiten, 23 cm x 15.5 cm, 400 g
  3. Reflections
    Virginia Woolf and her Quaker aunt, Caroline Stephen
  4. Birkenbihl on Service
    mit 47 Fallbeispielen und konkreten Handlungsalternativen
    Published: 2019
    Publisher:  REDLINE Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783868817423; 3868817425
    Other identifier:
    9783868817423
    Edition: 1. Auflage
    Subjects: Servicepolitik; Kundenorientierung
    Other subjects: (Produktform)Paperback / softback; (VLB-WN)1784: Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; (BISAC Subject Heading)BUS041000; klassiker bücher; literatur klassiker; große klassiker zum kleinen preis; bücher bestseller 2018; bestseller 2018; bestseller bücher 2018; erfolgreich; erfolgreich werden; erfolgreich bewerben; erfolgreich wünschen; erfolgreich sein; erfolgreich unternehmen; erfolgreich unternehmer; vera f. Birkenbihl; birkenbihl michael; michael birkenbihl; birkenbihl on service; service; service management; service learning; kunde; kunde ist könig; kunde werben; kunden; kundenservice; kunden service; kunden akquise; kunden aquise; kunden berater; kunden gewinnen; handlungsalternative; ladenschlussgesetz; servicewüste; servicewüste deutschland; kundenbindung; kundenbindungsprogramm; kundenbeziehung; kundenbeziehungsmanagement; kundenbeziehungen; kundenbeziehungsprozesse; infotainment; infotainmentsystem; infotainment system; infotainmentsysteme; longseller; unternehmer; unternehmer tum; unternehmer gesellschaft; unternehmergesellschaft; unternehmer werden; unternehmer coach; der weg zum erfolgreichen unternehmer; unternehmer buch; unternehmer sein; selbstständig; selbstständigkeit; selbstständig machen; selbstständig werden; selbstständig machen ideen; selbstständig arbeiten; selbstständig steuern; selbstständig nebenberuflich; selbstständigkeit fördern; trainingsmethode; trainingsmethoden; kundenkontakt; kundenkontakte; kundenkontaktmanagement; beruf; beruf aktuell; beruf aktuel; beruf finden; berufung finden; beruf wechsel; beruf und ausbildung; service-manager; könig kunde; service frage; gehirn-gerecht; gehirngerechtes lernen; service kann spaß machen; kommunikation; kommunikationstraining; kommunikation strategie; kommunikation lernen; kommunikation training; arbeitstechnik; arbeitstechnik zeitmanagement; brainmanagement; erfolg; erfolg reich; erfolg wünschen; erfolg haben; erfolgreich verkaufen; erwartungen; große erwartungen; sales; sales manager; sales coaching; sales management; verkauf; verkaufen; verkaufsstrategien; verkauf lernen; verkaufen lernen; verkauf buch; verbesserung; verbesserungsvorschläge; verbesserungsvorschlag; verbesserungsmanagement; systematische verbesserung; unternehmensberatung; unternehmensberatung buch; neuerscheinung; neuerscheinungen; neuerscheinung bücher; buch; buch buch; buch bestseller; redline; neuerscheinung buch 2019; buch neuerscheinung 2019; neuerscheinung bücher 2019; münchner verlagsgruppe; bestseller; bestseller bücher; neuheit; neuheiten; birkenbihl; vera birkenbihl; birkenbihl methode; vera f. birkenbihl bücher; birkenbihl sprachen; birkenbihl vera; birkenbihl bücher; klassiker; klassiker der weltliteratur; klassiker literatur
    Scope: 189 Seiten, Illustrationen, 22 cm
  5. Reflections
    Virginia Woolf and her quaker aunt, Caroline Stephen
  6. Birkenbihl on Service
    mit 47 Fallbeispielen und konkreten Handlungsalternativen
    Published: 2019
    Publisher:  Redline Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
  7. Service, relational governance, and the role of suppliers in global value chains
    a case study of Japanese small suppliers in the Chinese market
    Author: Ding, Ke
    Published: [2020]
    Publisher:  Institute of Developing Economies (IDE), JETRO, Chiba, Japan

    Access:
    Verlag (kostenfrei)
    Resolving-System (kostenfrei)
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 135
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    hdl: 2344/00051765
    Series: IDE discussion paper ; no. 765
    Subjects: supplier; service; relational governance; internationalization
    Scope: 1 Online-Ressource (circa 28 Seiten)