Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 1 of 1.

  1. Die Grammatik- und Wortschatzkenntnisse von Englischlernenden am Ende der Jahrgangsstufe 4
    Eine sprachdidaktische Auswertung der im Rahmen der BIG-Studie erhobenen dialogischen Sprachdaten
    Published: 2021
    Publisher:  Cuvillier Verlag, Göttingen

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783736964754
    Other identifier:
    9783736964754
    Edition: 1. Auflage
    Subjects: Schuljahr 4; Englisch; Sprachkompetenz; Wortschatz; Grammatik; Englischunterricht; Englisch; Schuljahr 4; Grundschule; Wortschatz; Grammatik; Sprachkompetenz
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; Englischunterricht; Grundschule; Fremdsprache; Fremdsprachenunterricht; Grundschulenglisch; Lernstand; Kompetenzen; BIG-Studie; Spracherwerb; Spracherwerbsforschung; Zweisprachenerwerb; Zweitsprachenerwerbsforschung; Lexikalische Profile; Wortlisten; Wortschatz; ch; (BISAC Subject Heading)EDU000000: EDUCATION / General; (VLB-WN)9570: Geisteswissenschaften, Kunst, Musik / Pädagogik; chunks; main topics for teaching English at primary schools; knowledge of vocabulary; language corpus; syntax errors; developments in teaching English; lexikalische Fehler; Mehrsprachigkeit; Lehrplan; education standards; expectations on English teaching; Syntaxfehler; word lists; morphological errors; Grammatikkenntnisse; primary school didactics; curriculum primary schools; grammatische Fehler; Bildungsstandards; Lernersprache; s-Genitiv; teaching English; lexical errors; language acquisition research; 1st foreign language; Lexikkenntnisse; Vereinbarkeit von Subjekt-Komplement; genitive case; English plural; Leseverstehen; Entwicklungen des frühen Englischunterrichts; competencies; subject-complement agreement; Vereinbarkeit von Subjekt-Verb; Sprachenvielfalt; primary school; subject-verb-agreement; SLA research; teaching English in primary schools; language diversity; Verneinung; teaching Englisch as a foreign language; interlanguage; lexical profiles; vocabulary; knowledge of grammar; Frühbeginn Fremdsprachenunterricht; dialogical speaking; language acquisition; teaching grammar in primary schools; early starters; multilingualism; second language acquisition; skill level; Normabweichungen; negation; listening comprehension; dialogisches Sprechen; Sprachkorpus; Plural -s; reading comprehension; morphologische Fehler; Hörverstehen; grammatical errors; Grundschuldidaktik
    Scope: Online-Ressource, 266 Seiten