Skip to main navigation
Skip to main content
toggle menu
info(at)avldigital.
remove-this.
de
Deutsch
English
Subscribe to announcements
Submit announcement
Login
Search the whole website
Finding literature
Open
Content profile
Data sources
Acquisition strategy
SIS licences
Publishing
Open
CompaRe: Open Access
Search in CompaRe
E-journal hosting
Networking
Open
Researchers
Calls for Papers
Dissertations
Events
Vacancies and scholarships
Projects and research
Institutions
Websites
Blog
Subscribe to announcements
Submit announcement
Login
You are here
avldigital.de
Search Results
Narrow Search
Search narrowed by
Online
kreativ buch
Remove all filters
Type
Publications
(1)
Source
Union catalogues
(1)
Format
Online
(1)
Contributor
Liegmal, Mathias
(1)
Media type
Ebook
(1)
Language
German
(1)
Year
2020
(1)
Last searches
*
Search the whole website
Search
Results for *
Displaying results 1 to 1 of 1.
Sort search results
Relevance
Title
Type
Author
Created
Relevance
Title
Type
Author
Created
Wenn der Computer zum Künstler wird
Wie Big Data und KI die Musik-, Literatur-, Kunst- und Entertainmentbranche revolutionieren
Author:
Liegmal, Mathias
Published:
2020
Publisher: REDLINE Verlag, München
Bibliographic information
Access
Export
Access:
Resolving-System
Langzeitarchivierung Nationalbibliothek
Verlag
Export to reference management software
 
RIS file
 
BibTeX file
Source:
Union catalogues
Language:
German
Media type:
Ebook
Format:
Online
ISBN:
9783962672348
Other identifier:
9783962672348
urn:
urn:nbn:de:101:1-2020081103444677854568
Subjects:
Künstliche Intelligenz
;
Kunst
;
Literatur
;
Musik
;
Big Data
;
Computer
;
Industrie 4.0
Other subjects:
Thelen, Frank (1975-)
;
(Produktform)Electronic book text
;
(BISAC Subject Heading)POL028000
;
Wenn der Computer zum Künstler wird
;
neuerscheinung 2020
;
neuerscheinung buch 2020
;
buch bestseller 2020
;
redline
;
redline verlag buch
;
redline verlag buch liegmal
;
mathias hansen
;
mathias liegmal
;
digitalisierung
;
digitalisierung 4.0
;
digitalisierung strategie
;
digitalisierung arbeitswelt
;
digitalisierung kunst
;
künstliche intelligenz
;
künstliche intelligenz programmieren
;
künstliche intelligenz film
;
künstliche intelligenz robotik
;
künstliche intelligenz roboter
;
künstliche intelligenz bücher
;
roboter
;
roboter staubsauger
;
roboterstaubsauger
;
roboter spielzeug
;
roboter für kinder
;
roboter roboter
;
roboter programmieren
;
roboter ferngesteuert
;
algorithmus
;
algorithms and data structures
;
algorithms introduction
;
algorithmus programmieren
;
blockbuster
;
blockbuster 2019
;
blockbuster 2018
;
blockbuster filme
;
kunst
;
kunst bilder
;
kunst gemälde
;
kunst bücher
;
kunst verkaufen
;
kunst ideen
;
künstler
;
künstler buch
;
künstler werden
;
Ki kunst
;
Künstliche Intelligenz Kunst
;
musik
;
musik 2019
;
musik musik
;
musikmusik
;
musik zum lernen
;
musik charts
;
musik app
;
musik streamen
;
musik filme
;
musiktheorie
;
musik studio
;
musik machen
;
musik produzieren
;
musik buch
;
musik lernen
;
musik neuheiten
;
entertainment
;
entertainment tv
;
e entertainment
;
entertainmentbranche
;
Kreativbranche
;
kreativ
;
kreatives schreiben
;
kreativ schreiben
;
kreativ ideen
;
kreativ gestalten
;
kreativ zeichnen
;
kreativ malen
;
kreativ sein
;
kreativ buch
;
ein Algrithmus hat kein Taktgefühl
;
Taktgefühl
;
der Algorithmus hat kein Taktgefühl
;
Katharina Zweig
;
Manuale Lenzen
;
der unterlegene Mensch
;
Superintelligenz
;
Homo Deus
;
technik
;
industrie 4.0
;
industrielle revolution
;
humanoid
;
humanoide computer
;
humanoide roboter
;
münchner verlagsgruppe
;
Homers Odysee riva
;
malende Algorithmen
;
evolutionäre Kunst
;
KI erobert Kunst
;
KI Gemälde
;
moderne Kunst
;
big data
;
big data analytics
;
big data analysis
;
big data analyse
;
big data visualization
;
(VLB-WN)9973
Scope:
Online-Ressource, 208 Seiten