Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 2 of 2.

  1. E-Sport
    Status quo und Entwicklungspotenziale
    Contributor: Breuer, Markus (Herausgeber); Görlich, Daniel (Herausgeber)
    Published: [2022]
    Publisher:  Springer Gabler, Wiesbaden, Germany

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Breuer, Markus (Herausgeber); Görlich, Daniel (Herausgeber)
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783658360788; 365836078X
    Other identifier:
    9783658360788
    RVK Categories: ZY 9990
    Edition: 2., vollständig überarbeitete Auflage
    Subjects: E-Sport; Sportmarkt; Event-Marketing; Marktanalyse; Ordnungspolitik; E-Sport; Sportökonomie; Computerspiel; Sport; Markt; Sektoraler Strukturwandel; Online-Marketing; Sponsoring; Kundenwert; Medien; Berufssport; Fußball; Regulierung
    Other subjects: (Produktform)Paperback / softback; (BISAC Subject Heading)BUS083000; (BISAC Subject Heading)KJQ; (BISAC Subject Heading)BUS090000; (BISAC Subject Heading)SPO000000; (BISAC Subject Heading)BUS069000; (BIC subject category)KJE; (BIC subject category)WS; (BIC subject category)KC; eSport; elektronischer Sport; Sportmanagement; Sportwissenschaft; Medienwissenschaften; Game Development; Informatik; Eventmanagement; Computerspiele; ESBD; Digital Games; Sportökonomie; Sportbusiness; Vereinsmanagement; Pro-Gamer; Sexismus; Geschlechter; (Springer Nature Marketing Classification)A; (Springer Nature Subject Code)SC522000: IT in Business; (Springer Nature Subject Code)SC522060: e-Business/e-Commerce; (Springer Nature Subject Code)SCL29010: Sport Science; (Springer Nature Subject Code)SCW52000: Sports Economics; (Springer Nature Taxonomy)3205: IT in Business; (Springer Nature Taxonomy)7615: E-Business; (Springer Nature Taxonomy)5386: Sports Economics; (Springer Nature Subject Collection)SUCO41169: Business and Management; (BISAC Subject Heading)BUS083000; (BIC subject category)KJQ; (VLB-WN)1781: Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Allgemeines, Lexika; (stw)Computerspiel; (stw)Sport; (stw)Markt; (stw)Branchenentwicklung; (stw)Online-Marketing; (stw)Sponsoring; (stw)Kundenwert; (stw)Kommunikationsmedien; (stw)Profisport; (stw)Fußball; (stw)Regulierung; (stw)Deutschland; (lcsh)Business information services.; (lcsh)Electronic commerce.; (lcsh)SportsEconomic aspects.
    Scope: XIII, 245 Seiten, Illustrationen, 24 cm, 446 g
  2. E-Sport
    Status quo und Entwicklungspotenziale
    Contributor: Breuer, Markus (Herausgeber); Görlich, Daniel (Herausgeber)
    Published: 2022
    Publisher:  Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Breuer, Markus (Herausgeber); Görlich, Daniel (Herausgeber)
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783658360795
    Other identifier:
    9783658360795
    RVK Categories: ZY 9990 ; ZY 9890
    Edition: 2., vollst. überarb. Auflage 2022
    Subjects: E-Sport; Sportmarkt; Event-Marketing; Marktanalyse; Ordnungspolitik; E-Sport; Sportökonomie; E-Sport; Computerspiel; Sportrecht; Sportwissenschaft; Sportökonomie; Computerspiel; Sport; Markt; Sektoraler Strukturwandel; Online-Marketing; Sponsoring; Kundenwert; Medien; Berufssport; Fußball; Regulierung; Medienwirkungsforschung
    Other subjects: (stw)Computerspiel; (stw)Sport; (stw)Markt; (stw)Branchenentwicklung; (stw)Online-Marketing; (stw)Sponsoring; (stw)Kundenwert; (stw)Kommunikationsmedien; (stw)Profisport; (stw)Fußball; (stw)Regulierung; (stw)Deutschland; (stw)Computerspiel; (stw)Branchenentwicklung; (stw)Kundenwert; (stw)Medienwirkung; (stw)Sponsoring; (stw)Deutschland; (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)BUS083000; (BISAC Subject Heading)KJQ; (BISAC Subject Heading)BUS090000; (BISAC Subject Heading)SPO000000; (BISAC Subject Heading)BUS069000; (BIC subject category)KJE; (BIC subject category)WS; (BIC subject category)KC; eSport; elektronischer Sport; Sportmanagement; Sportwissenschaft; Medienwissenschaften; Game Development; Informatik; Eventmanagement; Computerspiele; ESBD; Digital Games; Sportökonomie; Sportbusiness; Vereinsmanagement; Pro-Gamer; Sexismus; Geschlechter; (Springer Nature Marketing Classification)A; (Springer Nature Subject Code)SC522000: IT in Business; (Springer Nature Subject Code)SC522060: e-Business/e-Commerce; (Springer Nature Subject Code)SCL29010: Sport Science; (Springer Nature Subject Code)SCW52000: Sports Economics; (Springer Nature Taxonomy)3205: IT in Business; (Springer Nature Taxonomy)7615: E-Business; (Springer Nature Taxonomy)5386: Sports Economics; (Springer Nature Subject Collection)SUCO41169: Business and Management; (lcsh)Business information services.; (lcsh)Electronic commerce.; (lcsh)SportsEconomic aspects.
    Scope: Online-Ressource