Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 1 of 1.

  1. Multiperspektivische Verbraucherforschung
    Ansätze und Perspektiven
    Contributor: Nessel, Sebastian (Herausgeber); Tröger, Nina (Herausgeber); Fridrich, Christian (Herausgeber); Hübner, Renate (Herausgeber)
    Published: 2018
    Publisher:  Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Nessel, Sebastian (Herausgeber); Tröger, Nina (Herausgeber); Fridrich, Christian (Herausgeber); Hübner, Renate (Herausgeber)
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783658201999
    Other identifier:
    9783658201999
    RVK Categories: QW 300 ; QW 300
    Edition: 1. Auflage 2018
    Series: Kritische Verbraucherforschung
    Subjects: Verbraucherforschung; Verbraucherforschung; Verbraucherverhalten; Interdisziplinäre Forschung; Verbraucherinformation; Konsumgesellschaft; Nachhaltigkeit; Umweltverträgliches Produkt
    Other subjects: (stw)Konsumentenverhalten; (stw)Interdisziplinäre Forschung; (stw)Verbraucherinformation; (stw)Konsumgesellschaft; (stw)Nachhaltiger Konsum; (stw)Öko-Produkt; (stw)Deutschland; (stw)Österreich; (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)SOC026000; (BISAC Subject Heading)JHBC; Interdisziplinarität; Konsumtheorie; Multidimensionalität; Nachhaltigkeit; Verbraucherbildung; Verbraucherforschung; Verbraucherpolitik; Verbrauchertheorie; (BISAC Subject Heading)SOC019000; (BISAC Subject Heading)BUS016000; (BIC subject category)JHBL; (BIC subject category)KJS; (Springer Nature Marketing Classification)B; (Springer Nature Subject Code)SCX22190: Research Methodology; (Springer Nature Subject Collection)SUCO41176: Social Sciences; (Springer Nature Subject Code)SCX22020: Organizational Studies, Economic Sociology; (Springer Nature Subject Code)SCX17000: Methodology of the Social Sciences; (Springer Nature Subject Code)SC513060: Consumer Behavior; Deutschland; Interdisziplinäre Forschung; Konsumentenverhalten; Konsumgesellschaft; Nachhaltiger Konsum; Verbraucherinformation; Öko-Produkt; Österreich; Verbraucherbildung; Deutschland; Interdisziplinäre Forschung; Konsumentenverhalten; Konsumgesellschaft; Nachhaltiger Konsum; Verbraucherinformation; Öko-Produkt; Österreich
    Scope: Online-Ressource
    Notes:

    Lizenzpflichtig