Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 3 of 3.

  1. Metaphern in Text-Bild-Gefügen
    sprachliche und kognitive Metaphorik : visuelle Metaphorik : Zeitmetaphern in der Anzeigenwerbung und der Gegenwartskunst
    Published: [2017]
    Publisher:  Universitätsverlag Rhein-Ruhr, Duisburg

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783956050466; 3956050460
    Other identifier:
    9783956050466
    RVK Categories: GE 3701 ; EC 3765
    DDC Categories: 700; 800
    Series: ESS-KuLtur ; Band 10
    Subjects: Text; Bild; Metapher;
    Other subjects: George Lakoff; Harald Weinrich; Kognitive Metaphorik; Kunstwerk; Kunstwissenschaft; Mark Johnson; Metapherntheorie; Orientierungsmetapher; Sprachliche Metaphorik; Strukturmetapher; Text-Bild-Beziehungen; Virgil C. Aldrich; Visuelle Metaphorik; Werbeanzeige; Zeitbegriff; Zeitmetapher; Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft
    Scope: 870 Seiten, Illustrationen, 24 cm, 1452 g
    Notes:

    Dissertation, Universität Duisburg-Essen, 2016

  2. Metaphern in Text-Bild-Gefügen
    Sprachliche und kognitive Metaphorik. Visuelle Metaphorik. Zeitmetaphern in der Anzeigenwerbung und der Gegenwartskunst
  3. Metaphern in Text-Bild-Gefügen
    sprachliche und kognitive Metaphorik : visuelle Metaphorik : Zeitmetaphern in der Anzeigenwerbung und der Gegenwartskunst
    Published: 2017
    Publisher:  Universitätsverlag Rhein-Ruhr, Duisburg

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783956050466; 3956050460
    Other identifier:
    9783956050466
    Edition: 1. Auflage
    Series: Ess-KuLtur ; Band 10
    Subjects: Text; Bild; Metapher
    Other subjects: (Produktform)Paperback / softback; George Lakoff; Harald Weinrich; Kognitive Metaphorik; Kunstwerk; Kunstwissenschaft; Mark Johnson; Metapherntheorie; Orientierungsmetapher; Sprachliche Metaphorik; Strukturmetapher; Text-Bild-Beziehungen; Virgil C. Aldrich; Visuelle Metaphorik; Werbeanzeige; Zeitbegriff; Zeitmetapher; (VLB-WN)1560: Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft
    Scope: LVII Seiten, Seite 60-870, 78 Illustrationen, 24 cm, 1452 g
    Notes:

    Dissertation, Universität Duisburg-Essen, 2016