Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 4 of 4.

  1. Literacy und geistige Behinderung
    Eine Grounded-Theory-Studie
    Author: Wilke, Julia
    Published: 2016
    Publisher:  Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden ; Springer International Publishing AG, Cham

    Bibliothek der Hochschule Darmstadt, Zentralbibliothek
    No inter-library loan
    TU Darmstadt, Universitäts- und Landesbibliothek - Stadtmitte
    No inter-library loan
    Bibliothek der Frankfurt University of Applied Sciences
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    No inter-library loan
    Hochschul- und Landesbibliothek Fulda, Standort Heinrich-von-Bibra-Platz
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Gießen
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Kassel, Landesbibliothek und Murhardsche Bibliothek der Stadt Kassel
    No inter-library loan
    Universität Mainz, Zentralbibliothek
    No inter-library loan
    Universität Marburg, Universitätsbibliothek
    No inter-library loan
    Hochschul- und Landesbibliothek RheinMain, Rheinstraße
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783658142582; 3658142588
    Other identifier:
    RVK Categories: DT 3000
    DDC Categories: 400; 370
    Edition: 1st ed. 2016
    Subjects: Schreib- und Lesefähigkeit; Literaturpädagogik; Geistigbehindertenpädagogik; Educational sociology; Continuing education; Culture—Study and teaching; Sociology of Education; Lifelong Learning; Cultural Studies
    Scope: 1 Online-Ressource (XVI, 288 Seiten), 13 Abb.
  2. Literacy und geistige Behinderung
    eine Grounded-Theory-Studie
    Author: Wilke, Julia
    Published: [2016]
    Publisher:  Springer VS, Wiesbaden

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783658142575; 365814257X
    Other identifier:
    9783658142575
    DDC Categories: 370; 400
    Subjects: Schreib- und Lesefähigkeit; Literaturpädagogik; Geistigbehindertenpädagogik;
    Other subjects: Empirische Forschung; Identität; Lese- und Schreibhandlungen; Lesen; Literatur; Mediennutzung; Sociology of Education; Lifelong Learning/Adult Education; Cultural Studies; Education; Hardcover, Softcover / Pädagogik/Bildungswesen
    Scope: 304 Seiten, Illustrationen, 21 cm, 395 g
    Notes:

    Dissertation, Justus-Liebig-Universität Gießen, 2015

  3. Literacy und geistige Behinderung
    Eine Grounded-Theory-Studie
    Author: Wilke, Julia
    Published: 2016
    Publisher:  Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden

  4. Literacy und geistige Behinderung
    Eine Grounded-Theory-Studie
    Author: Wilke, Julia
    Published: 2016
    Publisher:  Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden ; Springer International Publishing AG, Cham

    Universitätsbibliothek J. C. Senckenberg, Zentralbibliothek (ZB)
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Specialised Catalogue of Comparative Literature
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783658142582; 3658142588
    Other identifier:
    RVK Categories: DT 3000
    DDC Categories: 400; 370
    Edition: 1st ed. 2016
    Subjects: Schreib- und Lesefähigkeit; Literaturpädagogik; Geistigbehindertenpädagogik; Educational sociology; Continuing education; Culture—Study and teaching; Sociology of Education; Lifelong Learning; Cultural Studies
    Scope: 1 Online-Ressource (XVI, 288 Seiten), 13 Abb.