Narrow Search
Search narrowed by
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 3 of 3.

  1. Vom kollektiven Volkskörper zur Individualität - Patrick Süskinds Roman 'Das Parfum' vor dem Hintergrund der grotesken Tradition und des Diskurses der Moderne
    Published: 2006
    Publisher:  Diplom.de, Hamburg

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    ISBN: 9783838693385
    Other identifier:
    9783838693385
    Edition: 1. Auflage
    Subjects: Moderne; Parfüm; Roman; Körper; Diskurs; Tradition; Volk; Individualität
    Other subjects: Süskind, Patrick (1949-); (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)LIT004170; genie;nihilismus;ästhetik;postmoderne;künstler; (VLB-WN)1851
    Scope: Online-Ressource
    Notes:

    Lizenzpflichtig. - Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten

    Magisterarbeit, Westfälische Wilhelms-Universität Münster, 2002

  2. Zur Medialität des Olfaktorischen - Eine Analyse von Patrick Süskinds Roman 'Das Parfum'
    Published: 2006
    Publisher:  GRIN Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    ISBN: 9783638567008
    Other identifier:
    9783638567008
    Edition: 1. Auflage
    Subjects: Roman; Parfüm
    Other subjects: Süskind, Patrick (1949-); (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)LIT004170: LITERARY CRITICISM / European / German; Medialität;Olfaktorischen;Eine;Analyse;Patrick;Süskinds;Roman;Parfum;Thema Das Parfum; (VLB-WN)9563: Deutsche Sprachwissenschaft, Deutschsprachige Literaturwissenschaft
    Scope: Online-Ressource, 74 Seiten
    Notes:

    Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten

    Magisterarbeit, Universität zu Köln, 2004

  3. Tell me which perfume you wear, i'll tell you how old you are
    modeling the impact of consumer age on product choice
    Published: 2006
    Publisher:  Chambre de Commerce et d'Industrie de Paris, Paris [u.a.]

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    W 39 (848)
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 2854188489
    Series: Les cahiers de recherche / Groupe HEC ; 848
    Subjects: Altersgruppe; Konsumentenverhalten; Parfüm; Frankreich
    Scope: 50 S., graph. Darst.