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  1. Markenästhetik 2000
    die führenden Corporate Design-Strategien
    Author: Buck, Alex
    Published: 2000
    Publisher:  Verlag form GmbH, Frankfurt am Main

    Hochschule Kaiserslautern, Campus Zweibrücken, Bibliothek
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    Source: Union catalogues
    Contributor: Herrmann, Christoph
    Media type: Book
    ISBN: 3898020029
    Other subjects: Markenartikel; Ästhetik
    Scope: 111 Seiten, Illustrationen
  2. Kritik der Warenästhetik
    Published: 2009

    Bibliothek der Friedrich-Ebert-Stiftung
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    Source: Union catalogues
    Contributor: Haug, W. F.
    Media type: Book
    ISBN: 9783518125533
    Edition: Überarb. Neuausg., 1. Aufl., Orig.-Ausg.
    Series: Edition Suhrkamp ; 2553
    Other subjects: Markenartikel; Marxismus, Wirtschaftstheorie; Marxismus, Ästhetik; Ware; Ästhetik
    Scope: 350 S.
  3. Fashion brand graphics
    Contributor: Yamamoto, Tomoko (Hrsg.)
    Published: 2007
    Publisher:  PIE Books, Tokyo

    Hochschulbibliothek der Hochschule Düsseldorf
    11 JZPO 274
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    Source: Union catalogues
    Contributor: Yamamoto, Tomoko (Hrsg.)
    Language: Japanese; English
    Media type: Book
    ISBN: 9784894446120
    Series: The PIE Collection
    Subjects: Werbung <Motiv>; Markenartikel; Mode
    Scope: 152 S., [4] Bl., überw. Ill.
  4. Depressive Dandys :
    Spielformen der Dekadenz in der Pop-Moderne
    Contributor: Weyand, Björn (Herausgeber); Tacke, Alexandra (Herausgeber)
    Published: 2009
    Publisher:  Böhlau, Köln [u.a.]

    'Die Beiträge dieses Bandes fragen nach den Spielformen von Dekadenz und Dandytum in der Pop-Moderne.' (Klappentext) more

    Fouqué-Bibliothek Brandenburg
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    'Die Beiträge dieses Bandes fragen nach den Spielformen von Dekadenz und Dandytum in der Pop-Moderne.' (Klappentext)

     

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    Source: Union catalogues
    Contributor: Weyand, Björn (Herausgeber); Tacke, Alexandra (Herausgeber)
    Media type: Book
    ISBN: 9783412202798
    Edition: 1. Aufl.
    Series: Literatur-Kultur-Geschlecht. Kleine Reihe 26
    Other subjects: Pop-Literatur; Popliteratur; Dekadenz; Dandyismus; Markenmode; Markenartikel; Kracht, Christian; Goetz, Rainald; Niermann, Ingo
    Scope: 247 S., Ill.
  5. Das Beste an Deutschland
    [250 Gründe, unser Land heute zu lieben]
    Contributor: Langenscheidt, Florian (Publisher)
    Published: 2006
    Publisher:  Dt. Standards Ed., Köln

    TU Berlin, Universitätsbibliothek
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    Bibliothek der Friedrich-Ebert-Stiftung
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    Bibliothek des Collegium Polonicum in Słubice
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    Source: Union catalogues
    Contributor: Langenscheidt, Florian (Publisher)
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 3834902659
    Other identifier:
    9783834902658
    RVK Categories: MS 1204
    DDC Categories: 300
    Edition: 1. Aufl.
    Series: Deutsche Standards
    Subjects: Markenartikel; Persönlichkeit; Patriotismus; Das Typische; Marke; Das Besondere; Markenartikel
    Scope: 528 S., zahlr. Ill., 28 cm
  6. Herausforderungen der Wiedervereinigung
    die betriebswirtschaftliche Perspektive ; Dokumentation einer Vortragsreihe
    Contributor: Benkenstein, Martin (Herausgeber)
    Published: 1994
    Publisher:  Univ., Presse- und Informationsstelle, Wiss.-Publizistik, Rostock

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Benkenstein, Martin (Herausgeber)
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783860090947; 3860090941
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Arbeitspapier / Universität Rostock, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
    Subjects: Marketing; Markenartikel; Bauwirtschaft; Sparkasse; Sparkassenrecht
    Other subjects: (stw)Marketing; (stw)Markenartikel; (stw)Bauwirtschaft; (stw)Ostdeutschland; (stw)Sparkasse; Array; Array; Graue Literatur
    Scope: 89 S., Ill., graph. Darst., 30 cm
  7. Die Kur als Markenprodukt
    Angebotsprofilierung und Markenbildung im Kurwesen
    Published: 1996
    Publisher:  FIT, Dresden-Pennrich

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783925958168; 3925958169
    RVK Categories: QQ 960
    DDC Categories: 640
    Series: FIT-Schriftenreihe
    Subjects: Kurort; Markenartikel; Tourismusmarketing; Theorie
    Other subjects: (stw)Kurort; (stw)Markenartikel; (stw)Tourismusmarketing; (stw)Theorie; (stw)Deutschland; Graue Literatur
    Scope: XII, 152 S., graph. Darst., 21 cm
    Notes:

    Literaturverz. S. 147 - 152

  8. Der "Wert" der Marke
    Darstellung und kritische Würdigung von Verfahren der Markenevaluierung
    Published: 1994
    Publisher:  Förderges. Marketing, München

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    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    RVK Categories: QP 624
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Edition: 2. Aufl.
    Series: Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing : [...], Arbeitspapier zur Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing ; Bd. 37
    Subjects: Markenartikel; Festwert; Teilwert; Einzelbewertung; Neubewertung; Bewertungseinheit; Theorie
    Other subjects: (stw)Markenartikel; (stw)Bilanzielle Bewertung; (stw)Theorie; Graue Literatur
    Scope: XXXV, 60 S., graph. Darst., 21 cm
    Notes:

    Zugl.: Augsburg, Univ., Diplomarbeit

  9. Eigenmarken und Gatekeeper-Funktionen des Handels
    eine interaktionstheoretische Analyse
    Published: 1995
    Publisher:  Fachbereich Wirtschaftswiss., Fachgebiet Marketing und Konsum, UD, Duisburg

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QB 910 ; QP 612
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Gerhard-Mercator-Universität - Gesamthochschule Duisburg ; Nr. 210
    Subjects: Marketing; Absatzweg; Einzelhandel; Sozialpsychologie; Markenartikel; Beschaffung; Theorie
    Other subjects: (stw)Konsumgütermarketing; (stw)Marketing; (stw)Vertriebsweg; (stw)Einzelhandel; (stw)Sozialpsychologie; (stw)Markenartikel; (stw)Beschaffung; (stw)Theorie; (stw)Welt; Arbeitspapier; Graue Literatur; Buch; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 25 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 23 - 25

  10. Ein dynamischer Ansatz zur Kontrolle der Imagewirkung von Werbemassnahmen
    Published: 1996
    Publisher:  Inst. für Statistik und Math. Wirtschaftstheorie, Augsburg

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    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QB 910 ; QH 000 ; SK 980
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Arbeitspapiere zur mathematischen Wirtschaftsforschung ; H. 141
    Subjects: Werbepsychologie; Marktforschung; Markenartikel; Heimwerken; Theorie
    Other subjects: (stw)Werbepsychologie; (stw)Marktforschung; (stw)Markenartikel; (stw)Do it yourself; (stw)Theorie; (stw)Deutschland; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 10 S., graph. Darst., 30 cm
  11. International brand management
    Dokumentation des Workshops vom 1. Dezember 1995
    Contributor: Meffert, Heribert (Herausgeber)
    Published: 1996
    Publisher:  Wiss. Ges. für Marketing und Unternehmensführung, Münster

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Meffert, Heribert (Herausgeber)
    Language: German; English
    Media type: Book
    Format: Print
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Dokumentationspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e.V. ; Nr. 103
    Subjects: Markenartikel; Exportwerbung; Internationales Marketing; Theorie
    Other subjects: (stw)01.12.1995; (stw)Markenartikel; (stw)Internationales Marketing; (stw)Theorie; (stw)Deutschland; Kongressschrift; Graue Literatur; Sammelwerk; Buch
    Scope: 73 S., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Beitr. teilw. dt., teilw. engl.

  12. "Variety seeking behavior" als Motiv des Markenwechsels beim Kauf von Konsumgütern
    Ergebnisse einer empirischen Studie
    Published: 1996
    Publisher:  Betriebswirtschaftliches Seminar der Univ., Freiburg im Breisgau

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    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783931416065; 3931416062
    RVK Categories: QB 910
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge ; Nr. 14
    Subjects: Verbraucherverhalten; Markenartikel; Konsumgut; Konsumgüterwirtschaft; Verbraucherverhalten <Motiv>
    Other subjects: (stw)Konsumentenverhalten; (stw)Markenartikel; (stw)Konsumgüter; (stw)Deutschland; (local)book
    Scope: 15 Bl., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 14 - 15

  13. Identitätsorientierte Markenführung - Grundlagen für das Management von Markenportfolios
    Published: 1996
    Publisher:  Wiss. Ges. für Marketing und Unternehmensführung, Münster

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e.V. ; Nr. 100
    Subjects: Markenartikel; Marketingmanagement; Kommunikationspolitik; Öffentlichkeitsarbeit; Theorie
    Other subjects: (stw)Markenartikel; (stw)Marketingmanagement; (stw)Öffentlichkeitsarbeit; (stw)Theorie; Graue Literatur; Buch
    Scope: 79 S., graph. Darst., 29 cm
    Notes:

    Literaturverz. S. 70 - 79

  14. Herausforderungen für die Markenartikelindustrie an der Schwelle zu einem neuen Jahrzehnt
    Ergebnisse einer Delphi-Befragung
    Published: 1992
    Publisher:  Inst. für Marketing, Mannheim

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783893331260; 3893331263
    RVK Categories: QR 500
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim ; Nr. 94
    Subjects: Markenartikel; Prognoseverfahren
    Other subjects: (stw)Markenartikel; (stw)Prognoseverfahren; (stw)Deutschland; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 30 S., graph. Darst., 30 cm
  15. Umbrella branding and the provision of quality
    Published: 2004
    Publisher:  School of Business Administration, Bruchsal

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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    Series: Working paper / International University in Germany, School of Business Administration ; 24
    Subjects: Marketing; Unternehmenskooperation; Vertikales Marketing; Affiliate-Programm; Qualität; Markenartikel; Markenimage; Signaling; Asymmetrische Information; Moral Hazard
    Other subjects: (stw)Marketingkooperation; (stw)Produktqualität; (stw)Markenartikel; (stw)Markenimage; (stw)Signalling; (stw)Asymmetrische Information; (stw)Moral Hazard; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 27 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Auch im Internet unter der Adresse www.i-u.de verfügbar

  16. Brand communities und Kundenbindung
    eine kausalanalytische Studie am Beispiel eines Sportvereins
    Contributor: Huber, Frank (Mitwirkender)
    Published: 2006
    Publisher:  Center of Market-Oriented Product Management, Mainz

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Huber, Frank (Mitwirkender)
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783938879115; 3938879114
    Other identifier:
    9783938879115
    Series: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Center of Market-Oriented Product and Production Management : P ; 4
    Subjects: Beziehungsmarketing; Markenartikel; Handelsmarke; Werbewirkung; Sportverein; Fußball; Schätzung; World Wide Web 2.0
    Other subjects: (stw)Beziehungsmarketing; (stw)Markenartikel; (stw)Handelsmarke; (stw)Werbewirkung; (stw)Sportorganisation; (stw)Fußball; (stw)Schätzung; (stw)Deutschland; (stw)Social Web; (VLB-FS)Brand Community; (VLB-FS)Gemeinschaft; (VLB-FS)Dienstleistungsmarke; (VLB-FS)Kundenbindung; (VLB-FS)Fussball; (VLB-PF)BC: Paperback; (VLB-WI)1: Hardcover, Softcover, Karte; (VLB-WG)786: Wirtschaft / Werbung, Marketing; Graue Literatur
    Scope: 65 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 65 - 58

  17. Artificial neural net - multinomial logit model
    (ANN-MNL) ; a semiparametric approach to analyze brand choice
    Published: 1999
    Publisher:  Univ., Wirtschaftswiss. Fak., Regensburg

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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft ; Nr. 336
    Subjects: Marktforschung; Neuronales Netz; Nichtparametrisches Verfahren; Verbraucherverhalten; Markenartikel; Theorie; Logit-Modell; Schätzung
    Other subjects: (stw)Marktforschung; (stw)Neuronale Netze; (stw)Nichtparametrisches Verfahren; (stw)Konsumentenverhalten; (stw)Markenartikel; (stw)Theorie; (stw)Logit-Modell; (stw)Schätzung; (stw)Deutschland; Arbeitspapier; Graue Literatur; Buch
    Scope: 23 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 20 - 23

  18. La gestion hospitalière dans les recherches en sciences de gestion en langue française et allemande
    une comparaison internationale
    Contributor: Tscheulin, Dieter K. (Mitwirkender)
    Published: 1998
    Publisher:  Betriebswirtschaftliches Seminar, Freiburg im Breisgau

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    Source: Union catalogues
    Contributor: Tscheulin, Dieter K. (Mitwirkender)
    Language: French
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783931416201; 3931416208
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge ; Nr. 28
    Subjects: Krankenhaus; Betriebswirtschaftslehre; Marktforschung; Markenartikel; Verbraucherverhalten; Beziehungsmarketing; Schätztheorie; Theorie; Markentreue
    Other subjects: (stw)Krankenhaus; (stw)Betriebswirtschaftslehre; (stw)Frankreich; (stw)Deutschland; (local)book; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 25 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 19 - 25

  19. <<Eine>> Frage der Mode
    20 Kultobjekte, die die Modegeschichte veränderten
    Published: [2021]
    Publisher:  White Star Verlag, Mailand

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Contributor: Manferto, Valeria; Ferretti, Alberta; Enslin, Adriana
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9788863124576
    Other identifier:
    9788863124576
    RVK Categories: LC 12000 ; LH 78997 ; LH 79060
    DDC Categories: 640; 740
    Subjects: Mode; Design; Accessoire; ; Modeschöpfer; Haute couture; Design;
    Other subjects: Mode; Modegeschichte; Handtasche; Design; Luxusware; Kultobjekte; Produktdesign; Kelly- Bag; Hermès; Burberry; Lacoste; Sneaker; Hut; Foulard; Markenartikel; Modeartikel; Kleidung & Kostüme; Accessoires; Hardcover, Softcover / Sachbücher/Kunst, Literatur/Sonstiges
    Scope: 223 Seiten, 24 cm, 1300 g
    Notes:

    Verantwortlichkeitsangaben dem Umschlag entnommen

  20. Determinanten der Kundenloyalität im Automobilsektor
    eine empirische Studie im Neu- und Gebrauchtwagenmarkt
    Published: 1997
    Publisher:  Inst. für Marketing, Mannheim

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    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783893331468; 3893331468
    RVK Categories: QP 600 ; QR 524
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Arbeitspapier / Institut für Marketing ; Nr. 114
    Subjects: Kraftfahrzeugmarkt; Markenartikel; Verbraucherverhalten; Schätzung; Theorie
    Other subjects: (stw)Kfz-Markt; (stw)Markenartikel; (stw)Konsumentenverhalten; (stw)Schätzung; (stw)Deutschland; (stw)Theorie; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: III, 75, XVII S., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. S. I - XVII

  21. Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
    Published: 2000
    Publisher:  Univ., Wirtschaftswiss. Fak., Regensburg

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    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QB 910
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft ; Nr. 339
    Subjects: Markenartikel; Verbraucherverhalten; Preis; Erwartungsbildung; Preis-Absatz-Funktion; Schätzung; Theorie
    Other subjects: (stw)Markenartikel; (stw)Konsumentenverhalten; (stw)Preis; (stw)Erwartungsbildung; (stw)Preis-Absatz-Funktion; (stw)Schätzung; (stw)Theorie; (stw)Deutschland; Arbeitspapier; Graue Literatur; Buch; Als Aufsatz endgültig erschienen
    Scope: 17 Bl., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 20 - 23

  22. Umbrella branding and the provision of quality
    Published: 2004
    Publisher:  CES, Munich ; Ifo

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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    Series: CESifo working papers ; No. 1373 : Category 9, Industrial organisation
    Subjects: Marketing; Unternehmenskooperation; Vertikales Marketing; Affiliate-Programm; Qualität; Markenartikel; Markenimage; Signaling; Asymmetrische Information; Moral Hazard
    Other subjects: (stw)Marketingkooperation; (stw)Produktqualität; (stw)Markenartikel; (stw)Markenimage; (stw)Signalling; (stw)Asymmetrische Information; (stw)Moral Hazard; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 27 S., graph. Darst., 21 cm
    Notes:

    Auch im Internet unter den Adressen www.SSRN.com und www.CESifo.de verfügbar

  23. Kritik der Warenästhetik
    Published: 2009
    Publisher:  Suhrkamp, Frankfurt am Main

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
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    Hochschule für Schauspielkunst Ernst Busch, Bibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Künste Berlin, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Verbund der Öffentlichen Bibliotheken Berlins - VÖBB
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bibliothek der Friedrich-Ebert-Stiftung
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Fachhochschule Potsdam, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
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    Content information
    Source: Philologische Bibliothek, FU Berlin
    Language: German
    Media type: Book
    ISBN: 9783518125533
    Other identifier:
    9783518125533
    RVK Categories: CC 6900 ; MS 5560
    DDC Categories: 100
    Edition: Überarb. Neuausg., 1. Aufl., Orig.-Ausg.
    Series: Edition Suhrkamp ; 2553
    Subjects: Markenartikel; Marxismus, Wirtschaftstheorie; Marxismus, Ästhetik; Ware; Ästhetik; Aesthetics; Commercial products; Fashion and art; Neue Technologie; Kapitalismus; Warenästhetik; Massenkonsum
    Scope: 350 S.
  24. Brands and brand management
    contemporary research perspectives
    Published: c 2010
    Publisher:  Routledge, New York, NY [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    QP 624 L836
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität Bergakademie Freiberg, Bibliothek 'Georgius Agricola'
    11.1240 8.
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Commerzbibliothek der Handelskammer Hamburg
    2010/239
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2010 A 5558
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Bibliothek LIV HN Bildungscampus
    QP 624 58
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Karlshochschule International University, Bibliothek
    ABRA Bra
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Karlshochschule International University, Bibliothek
    ABRA Bra
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Karlshochschule International University, Bibliothek
    ABRA Bra
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Karlshochschule International University, Bibliothek
    ABRA Bra
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Karlshochschule International University, Bibliothek
    ABRA Bra- Book is missing
    No inter-library loan
    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    A16-1622
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Leuphana Universität Lüneburg, Medien- und Informationszentrum, Universitätsbibliothek
    BWL 614.100
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Rostock
    QP 624 L836
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    2010-2794
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Württembergische Landesbibliothek
    60/7531
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781841697598; 9781138882706
    Other identifier:
    9781841697598
    RVK Categories: QP 624
    Series: Marketing and consumer psychology series
    Subjects: Markenartikel; Markenführung; Markenimage; Konsumentenverhalten; Marktforschung; Branding (Marketing); Brand name products; Marketing; Markenartikel; Markenpolitik
    Scope: XXVIII, 311 S., Ill., graph. Darst.
    Notes:

    Literaturangaben

    Includes bibliographical references and index - Enth. 12 Beitr

  25. The rise of brands
    Author: Moor, Liz
    Published: c 2007
    Publisher:  Berg, Oxford [u.a.]

    "Brands and logos are all around us - from the clothes we wear and the objects we buy, to the advertisements which cover our cities and the celebrities created by the media. We regard the brand as a new phenomenon, something born with the consumer... more

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    "Brands and logos are all around us - from the clothes we wear and the objects we buy, to the advertisements which cover our cities and the celebrities created by the media. We regard the brand as a new phenomenon, something born with the consumer society, but branding was born with civilization, its earliest examples dating to the Roman Empire." "Branding is now a growing industry, applied not only to commodities but to charities, cities, the worlds of sport and entertainment, even government initiatives. Such is the ubiquity and power of branding that it is increasingly taken as a sign of the commodification of everyday life and the rapacity of corporate power." "Examining the brand in history, the growth of national and global brands, the changing approaches of the branding industry and the exploration of new spaces for advertising, The Rise of Brands analyses exactly how brands develop and operate in contemporary society."--BOOK JACKET

     

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    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 1845203836; 9781845203832; 1845203844; 9781845203849
    Other identifier:
    2007031786
    RVK Categories: AP 17200
    Edition: 1. publ.
    Subjects: Marketingtheorie; Marketingmanagement; Markenartikel; Markenführung; Brand name products; Branding consultants; Intellectual property; Marketing; Branding (Marketing); Marketing; Marke; Markenbekanntheit; Brand name products; Brand name products; Brand name products
    Scope: 188 S., Ill., 24cm
    Notes:

    Literaturverz. S. [163] - 174

    The rise of brands -- The brand in history -- Brands, culture and economy -- Branded spaces -- Intellectual and other forms of property -- National brands and global brands -- Conclusion.