Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 7 of 7.

  1. Motivational Design for Learning and Performance
    The ARCS Model Approach
    Published: 2010
    Publisher:  Springer Science+Business Media, LLC, Boston, MA

    Universitätsbibliothek Bamberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Regensburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781441912503
    RVK Categories: CP 3100
    Subjects: Erziehung; Education; Educational psychology; Educational Psychology; Learning & Instruction; Motivation; Leistung; Lernen
    Scope: 1 Online-Ressource (364 Seiten)
  2. Motivational design for learning and performance
    the ARCS model approach
    Published: [2010]; © 2010
    Publisher:  Springer, New York ; Dordrecht ; Heidelberg ; London

    Universitätsbibliothek Augsburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek der LMU München
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Regensburg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    ISBN: 9781441912497; 9781441965790
    Other identifier:
    9781441912497
    RVK Categories: CP 3100
    DDC Categories: 150
    Subjects: Instructional systems; Learning, Psychology of; Motivation (Psychology); Motivation in education; Lernen; Leistung; Motivation
    Scope: xxiv, 353 Seiten, Illustrationen, 235 mm x 155 mm
  3. Motivational design for learning and performance
    the ARCS model approach
    Published: 2010
    Publisher:  Springer-Verlag, New York, NY [u.a.]

    Verbund der Öffentlichen Bibliotheken Berlins - VÖBB
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9781441965790; 9781441912497
    Other identifier:
    9781441965790
    Subjects: Motivation; Lernen; Leistung
    Scope: XXIV, 353 Seiten, graph. Darst., Ill.
  4. Motivational design for learning and performance
    the ARCS model approach
    Published: [2010]; © 2010
    Publisher:  Springer, New York ; Dordrecht ; Heidelberg ; London

    Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, Hochschulbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Verbund der Öffentlichen Bibliotheken Berlins - VÖBB
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Staatsbibliothek zu Berlin
    Language: English
    Media type: Book
    ISBN: 9781441912497; 9781441965790
    Other identifier:
    9781441912497
    RVK Categories: CP 3100
    DDC Categories: 150
    Subjects: Instructional systems; Learning, Psychology of; Motivation (Psychology); Motivation in education; Lernen; Leistung; Motivation
    Scope: xxiv, 353 Seiten, Illustrationen, 235 mm x 155 mm
  5. Motivational Design for Learning and Performance
    The ARCS Model Approach
    Published: 2010
    Publisher:  Springer Science+Business Media, LLC, Boston, MA

    Hochschule für Wirtschaft und Recht, Hochschulbibliothek, Campus Schöneberg
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781441912503
    RVK Categories: CP 3100
    Subjects: Erziehung; Education; Educational psychology; Educational Psychology; Learning & Instruction; Motivation; Leistung; Lernen
    Scope: 1 Online-Ressource (364 Seiten)
  6. Das Multi-Motiv-Gitter für Anschluß, Leistung und Macht (MMG)
    Manual
    Published: 2010
    Publisher:  Pearson, Frankfurt am Main

    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Freiburg/Breisgau
    CT 4000 S347 (2)
    No inter-library loan
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    Testsammlung
    No inter-library loan
    Fachhochschule Westküste, Hochschule für Wirtschaft und Technik, Hochschulbibliothek
    CT 5300 S347(2)
    No inter-library loan
    Universität Heidelberg, Psychologisches Institut, Bibliothek
    KT 1484
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Otto-von-Guericke-Universität, Universitätsbibliothek
    2012.00841:1
    No inter-library loan
    Hochschule Osnabrück, Bibliothek Campus Westerberg
    HVC 166 009/2
    No inter-library loan
    Universität Stuttgart, Betriebswirtschaftliches Institut, BWI-Bibliothek
    H 16/199(2)
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: CT 4000 ; CT 5300 ; CT 6100
    Edition: 2. Aufl.
    Subjects: Motivationspsychologie; Motivation; Leistung; Macht <Motiv>; Persönlichkeitstest; Leistungsmotivation; Testmaterial
    Scope: VII, 45 S., graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Konstrukt: Motivstruktur einer Person (Dominanz, Leistung, Affiliation)

    Zielgruppe: Arbeits- und klinischer Bereich

    Erscheinungsjahr in Vorlageform:2010

  7. Highscore - Weltranglisten als neuer Leistungsmaßstab in Computerspielen
    Published: 2010
    Publisher:  GRIN Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    ISBN: 9783640559367
    Other identifier:
    9783640559367
    Edition: 1. Auflage, digitale Originalausgabe
    Subjects: Computerspiel; Leistungsmessung; Computerspiel; Hierarchie; Spiel; Leistung <Recht>
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)COM034000: COMPUTERS / Interactive & Multimedia; Computerspiel;Online;Ranglisten;Motivation;Wettbewerb;Leistung;Sucht;Langzeitmotivation;Bildschirmspiele;Videospiele;Gesellschaft;Foucault;Gouvernementalität;Konkurrenz;Kooperation;Shooter;Rennspiel;Qualitative Forschung;Interview; (VLB-WN)9744: Medien, Kommunikation / Medienwissenschaft
    Scope: Online-Ressource, 146 Seiten
    Notes:

    Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten

    Magisterarbeit, Alpen-Adria-Universität Klagenfurt, 2007