Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 3 of 3.

  1. Kinder sprechen über (ihre) Mehrsprachigkeit
    theoretische Überlegungen und eine qualitative Studie zu Perspektiven mehrsprachig aufwachsender Grundschülerinnen und Grundschüler
    Published: [2016]; © 2016
    Publisher:  Peter Lang Edition, Frankfurt am Main ; Bern ; Bruxelles ; New York ; Oxford ; Warszawa ; Wien

    Universitätsbibliothek der RPTU in Kaiserslautern
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Koblenz
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitäts- und Landesbibliothek Münster
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Paderborn
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    ISBN: 9783653066401; 9783631701799; 9783631701805
    Other identifier:
    DDC Categories: 370
    Subjects: Sprachbewusstsein; Grundschulkind; Mehrsprachigkeit
    Other subjects: (Produktform)Hardback; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; Groskreutz; Grundschüler; Grundschülerinnen; Kinder; Mehrsprach; Mehrsprachigkeit; Perspektiven; Studie; Theoretische; aufwachsender; eine; ihre; mehrsprachig; qualitative; sprechen; Überlegungen; über; (VLB-WN)1570: Hardcover, Softcover / Pädagogik; (BISAC Subject Heading)EDU026000: EDUCATION / Special Education / General; (BISAC Subject Heading)EDU026050: EDUCATION / Special Education / Behavioral, Emotional & Social Disabilities; (BISAC Subject Heading)EDU040000: EDUCATION / Philosophy, Theory & Social Aspects; (BISAC Subject Heading)FOR000000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / General; (BISAC Subject Heading)FOR009000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / German; (BISAC Subject Heading)LIT004170: LITERARY CRITICISM / European / German; (BISAC Subject Heading)LIT006000: LITERARY CRITICISM / Semiotics & Theory; (BISAC Subject Heading)MED067000: MEDICAL / Pathology; (BIC subject category)CFDM: Bilingualism & multilingualism; (BIC subject category)CJ: Language teaching & learning (other than ELT); (BIC subject category)JNSG: Teaching of students with specific learning difficulties / needs; (BIC subject category)Y: Children's, Teenage & educational
    Scope: 1 Online-Ressource (770 Seiten), Illustrationen
    Notes:

    "Diese Arbeit wurde am 23.10.2015 als Dissertation an der Europa-Universität Flensburg angenommen"

    Dissertation, Europa-Universität Flensburg, 2015

  2. Kinder sprechen über (ihre) Mehrsprachigkeit
    Theoretische Überlegungen und eine qualitative Studie zu Perspektiven mehrsprachig aufwachsender Grundschülerinnen und Grundschüler
    Published: 2016
    Publisher:  Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt a.M.

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    ISBN: 9783653066401
    Other identifier:
    9783653066401
    Edition: neue Ausgabe
    Subjects: Grundschulkind; Mehrsprachigkeit; Sprachbewusstsein
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (BISAC Subject Heading)EDU026000: EDUCATION / Special Education / General; (BISAC Subject Heading)EDU026050: EDUCATION / Special Education / Behavioral, Emotional & Social Disabilities; (BISAC Subject Heading)EDU040000: EDUCATION / Philosophy, Theory & Social Aspects; (BISAC Subject Heading)FOR000000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / General; (BISAC Subject Heading)FOR009000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / German; (BISAC Subject Heading)LIT004170: LITERARY CRITICISM / European / German; (BISAC Subject Heading)LIT006000: LITERARY CRITICISM / Semiotics & Theory; (BISAC Subject Heading)MED067000: MEDICAL / Pathology; (BIC subject category)CFDM: Bilingualism & multilingualism; (BIC subject category)CJ: Language teaching & learning (other than ELT); (BIC subject category)JNSG: Teaching of students with specific learning difficulties / needs; (BIC subject category)Y: Children's, Teenage & educational; aufwachsender; eine; Groskreutz; Grundschüler; Grundschülerinnen; ihre; Kinder; Mehrsprach; mehrsprachig; Mehrsprachigkeit; Perspektiven; qualitative; sprechen; Studie; Theoretische; über; Überlegungen; (VLB-WN)9570
    Scope: Online-Ressource, 109 Illustrationen
    Notes:

    Lizenzpflichtig

    Dissertation, ,

  3. Kinder sprechen über (ihre) Mehrsprachigkeit
    theoretische Überlegungen und eine qualitative Studie zu Perspektiven mehrsprachig aufwachsender Grundschülerinnen und Grundschüler
    Published: [2016]; © 2016
    Publisher:  Peter Lang Edition, Frankfurt am Main ; Bern ; Bruxelles ; New York ; Oxford ; Warszawa ; Wien

    Universitätsbibliothek Koblenz
    No inter-library loan
    Universitäts- und Landesbibliothek Münster, Zentralbibliothek
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Paderborn
    No inter-library loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Online
    ISBN: 9783653066401; 9783631701799; 9783631701805
    Other identifier:
    DDC Categories: 370
    Subjects: Deutschland; Grundschulkind; Mehrsprachigkeit; Sprachbewusstsein
    Other subjects: Groskreutz; Grundschüler; Grundschülerinnen; Kinder; Mehrsprach; Mehrsprachigkeit; Perspektiven; Studie; Theoretische; aufwachsender; eine; ihre; mehrsprachig; qualitative; sprechen; Überlegungen; über
    Scope: 1 Online-Ressource (770 Seiten), Illustrationen
    Notes:

    "Diese Arbeit wurde am 23.10.2015 als Dissertation an der Europa-Universität Flensburg angenommen"

    Dissertation, Europa-Universität Flensburg, 2015