Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 2 of 2.

  1. <<Die>> Kunst des Computer Game Design
    zur Produktionsästhetik von Computerspielen (1982-1996) im Spiegel der historischen Kunstliteratur
    Published: [2023]
    Publisher:  transcript, Bielefeld

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783837648348; 3837648346
    Other identifier:
    9783837648348
    DDC Categories: 793; 700
    Series: Design ; Band 47
    Subjects: Computerspiel; Design; Geschichte 1982-1996
    Other subjects: Spielegeschichte; Videospiele; Computerspiele; Produktionsästhetik; Kunstliteratur; Rhetorik; Kunst; Design; Kunsttheorie; Kulturgeschichte; Medien; Game History; Video Games; Computer Games; Aesthetics of Production; Art Literature; Rhetorics; Art; Theory of Art; Cultural History
    Scope: 544 Seiten, Diagramme, 24 cm x 15.5 cm, 935 g
    Notes:

    Überarbeitete und in Teilen gekürzte Fassung der echten Hochschulschrift

    Dissertation, Bergische Universität Wuppertal, 2019

  2. Die Kunst des Computer Game Design
    zur Produktionsästhetik von Computerspielen (1982-1996) im Spiegel der historischen Kunstliteratur
    Published: [2023]
    Publisher:  transcript, Bielefeld