Narrow Search
Search narrowed by
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 3 of 3.

  1. Produktsprachen
    Design zwischen Unikat und Industrieprodukt
    Published: 2014
    Publisher:  Transcript, Bielefeld

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783837627787; 3837627780
    Other identifier:
    9783837627787
    Series: Kunst- und Designwissenschaft ; Bd. 2
    Subjects: Industriedesign; Ästhetik; Kommunikativer Sinn; Konsumgesellschaft; Sachkultur; Aneignung <Psychologie>; Lebensstil; Selbstdarstellung; Produkt; Kommunikativer Sinn
    Other subjects: (Produktform)Paperback / softback; (DDC 22 ger)740; Design; Konsum; Materielle Kultur; DIY; Appropriation Strategies; Consumption; Material Culture; Diy; (DNB-Sachgruppen)740; (VLB-WN)1585: Hardcover, Softcover / Kunst/Innenarchitektur, Design; Aneignung; (BISAC Subject Heading)DES008000; (BIC subject category)AK
    Scope: 335 S., Ill., graph. Darst., 23 cm, 483 g
    Notes:

    Zugl.: Essen, Folkwang-Hochsch., Diss., 2013 u.d.T.: Schwer, Thilo: Evolution der Produktsprache - zwischen seriellem und individuellem Produkt

  2. Produktsprachen
    Design zwischen Unikat und Industrieprodukt
  3. Produktsprachen
    Design zwischen Unikat und Industrieprodukt
    Published: 2014
    Publisher:  Transcript Verl., Bielefeld

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Content information
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783837627787; 3837627780
    Other identifier:
    9783837627787
    RVK Categories: LH 79540 ; QP 624
    DDC Categories: 740
    Series: Kunst- und Designwissenschaft ; 2
    Subjects: Industriedesign; Ästhetik; Kommunikativer Sinn; ; Konsumgesellschaft; Sachkultur; Aneignung <Psychologie>; Lebensstil; Selbstdarstellung; Produkt; Kommunikativer Sinn;
    Other subjects: Paperback / softback; 740; Design; Konsum; Materielle Kultur; DIY; Appropriation Strategies; Consumption; Material Culture; Diy; 1585: Hardcover, Softcover / Kunst/Innenarchitektur, Design
    Scope: 335 S., Ill., 23 cm
    Notes:

    Dissertation, Folkwang Universität der Künste zu Essen, 2013