Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 1 of 1.

  1. Die größte Agentur der Welt
    Anleitung zum Post-Fake-Marketing
    Published: 2017
    Publisher:  Sven Murmann Verlagsgesellschaft mbH, Hamburg

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Contributor: Murmann, Sven (Herausgeber); Felixberger, Peter (Herausgeber); Nassehi, Armin (Herausgeber)
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783946514725
    Other identifier:
    9783946514725
    Edition: 1. Auflage
    Subjects: Verbraucherverhalten; Markenpolitik
    Other subjects: (Produktform)Electronic book text; (BISAC Subject Heading)POL028000; (BISAC Subject Heading)BUS043000; (VLB-WN)9975; Marken; Agenturen; Agenturleben; Produkttests; Markenphilosophie; Ökonomie; Kursbuch edition; Kursbuch; Werbewelt; (VLB-WN)9973; Markenerfolg; Produkttest
    Scope: Online-Ressourcen, 220 Seiten
    Notes:

    Lizenzpflichtig