Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 1 of 1.

  1. Die Eignung des Flow-Ansatzes zur Erklärung der Erlebnisvermittlung im Eventmarketing
    Published: 2002
    Publisher:  Techn. Univ., Fak. für Wirtschaftswiss., Chemnitz

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    RVK Categories: QP 621
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: WWDP ; 48
    Subjects: Event-Marketing; Werbewirkung; Motivation; Schätzung; Theorie; Gefühl
    Other subjects: (stw)Event-Marketing; (stw)Werbewirkung; (stw)Motivation; (stw)Schätzung; (stw)Theorie; (stw)Deutschland; (stw)Emotion; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: III, 27, Bl., Bl. III - VIII, graph. Darst., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. III - VIII