Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 4 of 4.

  1. The optimal design of hospital advertisements by means of conjoint measurement
    Published: 1997
    Publisher:  Betriebswirtschaftliches Seminar, Freiburg im Breisgau

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783931416119; 3931416119
    RVK Categories: QX 730
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge ; Nr. 19
    Subjects: Krankenhaus; Werbewirkung; Marktforschung; Conjoint Measurement; Experiment; Krankenhausaufenthalt; Marketing
    Other subjects: (stw)Krankenhaus; (stw)Werbewirkung; (stw)Marktforschung; (stw)Conjoint-Analyse; (stw)Experiment; (stw)Deutschland; (local)book; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: 18 Bl., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 15 - 18

  2. Zur Effizienz verschiedener Ausgestaltungsformen vergleichender Werbung
    internationale Rechtslage, "state of the art" und Ergebnisse einer empirischen Studie
    Published: 1998
    Publisher:  Betriebswirtschaftliches Seminar, Freiburg im Breisgau

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Book
    Format: Print
    ISBN: 9783931416195; 3931416194
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge ; Nr. 27
    Subjects: Vergleichende Werbung; Werbewirkung; Schätzung; Werbebeschränkung; Internationales Recht
    Other subjects: (stw)Vergleichende Werbung; (stw)Werbewirkung; (stw)Schätzung; (stw)Deutschland; (stw)USA; (stw)Welt; (stw)Werbebeschränkung; (local)book; Arbeitspapier; Graue Literatur; Übersichtsarbeit
    Scope: 30 Bl., Ill., 30 cm
    Notes:

    Literaturverz. Bl. 27 - 29

  3. Zur Effizienz verschiedener Ausgestaltungsformen vergleichender Werbung
    : Internationale Rechtslage, "State-of-the-art" und Ergebnisse einer empirischen Studie
  4. The optimal design of hospital advertisements by means of conjoint measurement
    Published: 2020
    Publisher:  Universität, Freiburg

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: English
    Media type: Book
    Format: Online
    Other identifier:
    RVK Categories: QX 730
    DDC Categories: 330; 380; 650; 670
    Series: Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
    Subjects: Krankenhaus; Werbewirkung; Marktforschung; Conjoint Measurement; Experiment; Krankenhausaufenthalt; Marketing; Conjoint Measurement
    Other subjects: (stw)Krankenhaus; (stw)Werbewirkung; (stw)Marktforschung; (stw)Conjoint-Analyse; (stw)Experiment; (stw)Deutschland; (local)book; Arbeitspapier; Graue Literatur
    Scope: Online-Ressource