Narrow Search
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 2 of 2.

  1. Fitnessmarketing
    Preismanagement und Kooperationen, Strategische Analysemethoden, Corporate Identity Interview Analyse, Digitalisierung in der Fitness- und Gesundheitsbranche
    Author: Arends, Nina
    Published: 2022
    Publisher:  GRIN Verlag, München

  2. Marketing in der Gesundheitsbranche. Marktanalyse und Marketingplanung
    Author: Arends, Nina
    Published: 2022
    Publisher:  GRIN Verlag, München

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9783346730558
    Other identifier:
    9783346730558
    Edition: 1. Auflage
    Other subjects: (Produktform)Paperback / softback; (BISAC Subject Heading)BUS043000: BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General; Marketing;Marktanalyse;Marktkonzept;Gesundheitsstudio;Fitness;Unternehmensgruppe;Dortmund; (VLB-WN)1785: Wirtschaft / Werbung, Marketing
    Scope: Online-Ressource, 24 Seiten
    Notes:

    Vom Verlag als Druckwerk on demand und/oder als E-Book angeboten