Last searches
Results for *
Displaying results 126 to 150 of 258.
-
Sprache im Unterricht
Ansätze, Konzepte, Methoden -
Translation-mediated communication in a digital world
facing the challenges of globalization and localization -
Language at play
digital games in second and foreign language teaching and learning -
Sprachenlernen und Kognition
Grundlagen einer kognitiven Sprachendidaktik -
Deutsch als Zweitsprache
Sprachdidaktik für mehrsprachige Klassen -
Deutsch als Zweitsprache
Sprachdidaktik für mehrsprachige Klassen -
Rethinking the education of multilingual learners
a critical analysis of theoretical concepts -
Context and culture in language teaching
-
Advances in discourse analysis of translation and interpreting
linking linguistic approaches with socio-cultural interpretation -
Sprachkontrast und Mehrsprachigkeit
linguistische Grundlagen, didaktische Implikationen und Desiderata -
Context and culture in language teaching
-
Linguistische Dimensionen des Fremdsprachenunterrichts
[aus Anlass des 60. Geburtstages von David Heath] -
Content and foreign language integrated learning
contributions to multilingualism in European contexts -
Metaphor and reconciliation
the discourse dynamics of empathy in post-conflict conversations -
Literaturdidaktik - konkret
Theorie und Praxis des fremdsprachlichen Literaturunterrichts -
Deutsch als Zweitsprache
Sprachdidaktik für mehrsprachige Klassen -
Content and foreign language integrated learning
contributions to multilingualism in European contexts -
Herkunftssprachen
-
Sprachenlernen und Kognition
Grundlagen einer kognitiven Sprachendidaktik -
Schreib- und Textroutinen
Theorie, Erwerb und didaktisch-mediale Modellierung -
Language in research and teaching
proceedings from the CALS conference 2016 -
Sprachtheorie und Sprachdidaktik
Verstehen - Beschreiben - Vermitteln -
StilGestalten
Geschichte und Systematik der Rede vom Stil in der Deutschdidaktik -
Sprache in Studium und Schule
Studium der Linguistik ; Linguistik in der Schule? ; Dokumentation zur Reform des Philologiestudiums -
Sprachenlernen und Kognition
Grundlagen einer kognitiven Sprachendidaktik