Narrow Search
Search narrowed by
Last searches

Results for *

Displaying results 1 to 3 of 3.

  1. Didaktische Analyse der Metapher
    theoretische und empirische Rekonstruktion von Verstehensanforderungen und Verstehenspotenzialen
    Published: [2017]; ©2017
    Publisher:  Peter Lang Edition, Frankfurt am Main

    Universitätsbibliothek Bielefeld
    OM425 L639
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Ruhr-Universität Bochum, Fakultät für Philologie, Germanistisches Institut, Bibliothek
    Fd 736
    No inter-library loan
    Universitätsbibliothek Dortmund
    SDV 2590/36
    No loan of volumes, only paper copies will be sent
    Universitätsbibliothek Koblenz
    DE/YS 2018 5084
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Seminar für Deutsche Sprache und ihre Didaktik, Bibliothek
    312/II/B297
    No inter-library loan
    Universitäts- und Landesbibliothek Münster
    3L 19412
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Universitätsbibliothek Paderborn
    DCI1819-5
    Unlimited inter-library loan, copies and loan
    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    ISBN: 9783631727447; 3631727445
    Other identifier:
    9783631727447
    DDC Categories: 430
    Series: Positionen der Deutschdidaktik ; Band 5
    Subjects: Metapher; Deutschunterricht
    Other subjects: (Produktform)Hardback; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (BISAC Subject Heading)FOR009000; (BISAC Subject Heading)EDU057000: EDUCATION / Arts in Education; (BISAC Subject Heading)FOR000000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / General; (BISAC Subject Heading)LIT004130: LITERARY CRITICISM / European / General; (BISAC Subject Heading)LIT004150: LITERARY CRITICISM / European / French; (BISAC Subject Heading)LIT004170: LITERARY CRITICISM / European / German; (BISAC Subject Heading)LIT004290: LITERARY CRITICISM / Women Authors; (BISAC Subject Heading)LIT006000: LITERARY CRITICISM / Semiotics & Theory; (BIC subject category)2ACG: German; (BIC subject category)DSA: Literary theory; (BIC subject category)DSY: Children's & teenage literature studies; (BIC subject category)YQF: Educational: Languages other than English; Analyse; Deutschunterricht; Didaktische; empirische; Irritation; Lautes Denken; Lessing; Metapher; Metaphernverstehen; Rekonstruktion; Sattari; Theoretische; Verstehensanforderungen; Verstehenspotenzialen; Verstehensprozess; (BISAC Subject Heading)FOR009000; (VLB-WN)1563: Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft/Deutsche Sprachwissenschaft, Deutschsprachige Literaturwissenschaft
    Scope: 517 Seiten, 21 cm x 14.8 cm
    Notes:

    Dissertation, Technische Universität Dresden, 2016

  2. Didaktische Analyse der Metapher
    theoretische und empirische Rekonstruktion von Verstehensanforderungen und Verstehenspotenzialen
  3. Didaktische Analyse der Metapher
    theoretische und empirische Rekonstruktion von Verstehensanforderungen und Verstehenspotenzialen
    Published: [2017]
    Publisher:  Peter Lang Edition, Frankfurt am Main

    Export to reference management software   RIS file
      BibTeX file
    Source: Union catalogues
    Language: German
    Media type: Dissertation
    Format: Print
    ISBN: 9783631727447; 3631727445
    Other identifier:
    9783631727447
    Series: Positionen der Deutschdidaktik ; Band 5
    Subjects: Metapher; Deutschunterricht
    Other subjects: (Produktform)Hardback; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (BISAC Subject Heading)FOR009000; (BISAC Subject Heading)EDU057000: EDUCATION / Arts in Education; (BISAC Subject Heading)FOR000000: FOREIGN LANGUAGE STUDY / General; (BISAC Subject Heading)LIT004130: LITERARY CRITICISM / European / General; (BISAC Subject Heading)LIT004150: LITERARY CRITICISM / European / French; (BISAC Subject Heading)LIT004170: LITERARY CRITICISM / European / German; (BISAC Subject Heading)LIT004290: LITERARY CRITICISM / Women Authors; (BISAC Subject Heading)LIT006000: LITERARY CRITICISM / Semiotics & Theory; (BIC subject category)2ACG: German; (BIC subject category)DSA: Literary theory; (BIC subject category)DSY: Children's & teenage literature studies; (BIC subject category)YQF: Educational: Languages other than English; Analyse; Deutschunterricht; Didaktische; empirische; Irritation; Lautes Denken; Lessing; Metapher; Metaphernverstehen; Rekonstruktion; Sattari; Theoretische; Verstehensanforderungen; Verstehenspotenzialen; Verstehensprozess; (BISAC Subject Heading)FOR009000; (VLB-WN)1563: Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft/Deutsche Sprachwissenschaft, Deutschsprachige Literaturwissenschaft
    Scope: 517 Seiten, 22 cm
    Notes:

    Dissertation, Technische Universität Dresden, 2016