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  1. Naïve imitation and partial cooperation in a local public goods model
    Erschienen: [2019]
    Verlag:  Graduate School of Business and Economics, Maastricht

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 285
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: [Research memorandum] / Maastricht University, Graduate School of Business and Economics (GSBE) ; RM/19, 013
    Schlagworte: Altruism; Public goods; Imitation; Local interaction
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 41 Seiten), Illustrationen
  2. "Friends are thieves of time"
    heuristic attention sharing in stable friendship networks
    Erschienen: [2020]
    Verlag:  Graduate School of Business and Economics, Maastricht

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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 285
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: [Research memorandum] / Maastricht University, Graduate School of Business and Economics (GSBE) ; RM/20, 026
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 39 Seiten), Illustrationen
  3. Directed reciprocity subverts altruism in highly adaptive populations
    Erschienen: 27 June 2023
    Verlag:  CentER, Tilburg University, [Tilburg]

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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 37
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: Discussion paper / CentER ; no. 2023, 014
    Schlagworte: Social dilemma; Cooperation; Reciprocity; Inertia
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 27 Seiten), Illustrationen
  4. Number of bidders and the winner's curse
    Erschienen: January 2018
    Verlag:  University of Otago, Department of Economics, [Dunedin]

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 180 (2018,2)
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    Volltext (kostenfrei)
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: Economics discussion papers ; No. 1802
    Schlagworte: Winner’s curse; number of bidders; affiliated value auctions
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 7 Seiten), Illustrationen
  5. Pitfalls of information spillovers in persuasion
    Erschienen: February 2024
    Verlag:  Charles University, Center for Economic Research and Graduate Education, Prague

    Zugang:
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    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 823
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9788073435790; 9788073447069
    Schriftenreihe: Working paper series / CERGE-EI ; 772
    Schlagworte: Bayesian Persuasion; Networks; Critical Mass; Voting
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 23 Seiten), Illustrationen
  6. Number of bidders and the winner's curse
    Erschienen: October 20, 2016
    Verlag:  Graduate School of Business and Economics, Maastricht

    ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Standort Kiel
    VS 285 (2016,31)
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    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Schriftenreihe: [Research memorandum] / Maastricht University, Graduate School of Business and Economics (GSBE) ; RM/16/031
    Schlagworte: Winner’s curse; number of bidders; common value auctions
    Umfang: 1 Online-Ressource (circa 7 Seiten), Illustrationen