Ergebnisse für *

Zeige Ergebnisse 1 bis 17 von 17.

  1. Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education
    Beteiligt: Dafouz, Emma (Hrsg.); Moore, Pat (Hrsg.); Nikula, Tarja (Hrsg.); Smit, Ute (Hrsg.)
    Erschienen: [2016]; © 2016
    Verlag:  Multilingual Matters, Blue Ridge Summit, PA

    Content and Language Integrated Learning (CLIL) is a form of education that combines language and content learning objectives, a shared concern with other models of bilingual education. While CLIL research has often addressed learning outcomes, this... mehr

    Brandenburgische Technische Universität Cottbus - Senftenberg, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Content and Language Integrated Learning (CLIL) is a form of education that combines language and content learning objectives, a shared concern with other models of bilingual education. While CLIL research has often addressed learning outcomes, this volume focuses on how integration can be conceptualised and investigated. Using different theoretical and methodological approaches, ranging from socioconstructivist learning theories to systemic functional linguistics, the book explores three intersecting perspectives on integration concerning curriculum and pedagogic planning, participant perceptions and classroom practices. The ensuing multidimensionality highlights that in the inherent connectedness of content and language, various institutional, pedagogical and personal aspects of integration also need to be considered

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Dafouz, Emma (Hrsg.); Moore, Pat (Hrsg.); Nikula, Tarja (Hrsg.); Smit, Ute (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781783096145
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Bilingual Education & Bilingualism
    Schlagworte: Bilingual education; CLIL.; Content and Language Integrated Learning; Content-based language learning; Immersion; Integration; Multilingual education; Theoretical framework for CLIL.; Interdisciplinary approach in education; Language and languages; Language arts (Higher); Multilingual education; Content and language integrated learning; Mehrsprachigkeit; Erziehung
    Umfang: 1 online resource
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 25. Jul 2018)

  2. 'Intercultural education should move from discourse to practice'. New perspectives and old claims in the Bolivian process of educational change
    Autor*in: Osuna, Carmen

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Aufsatz aus einer Zeitschrift
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Übergeordneter Titel:
    In: Tertium comparationis 19 (2013) 2, S. 222-239
    Enthalten in: Tertium comparationis; Münster ; New York ; München ; Berlin : Waxmann, 1995-; 19, Heft 2 (2013), 222-239
    Weitere Schlagworte: Array
    Umfang: Online-Ressource
  3. Remaking multilingualism
    a translanguaging approach
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (HerausgeberIn); Borjian, Maryam (HerausgeberIn)
    Erschienen: 2022; ©2022
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol

    This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Resolving-System (lizenzpflichtig)
    Verlag (lizenzpflichtig)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Unter den Linden
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Potsdam, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a scholar and friend, and her place at the centre of a movement dedicated to equality and inclusion.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (HerausgeberIn); Borjian, Maryam (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781800410862; 9781800410855
    RVK Klassifikation: ER 930 ; ES 132
    Schriftenreihe: Translanguaging in Theory and Practice Ser. ; v.2
    Schlagworte: Multilingualism; Bilingual education; Translanguaging (Linguistics); Electronic books; Essays; Festschriften
    Umfang: 1 online resource (xxvi, 239 pages), Illustrationen, Diagramme
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  4. Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education
    Beteiligt: Dafouz, Emma (Hrsg.); Moore, Pat (Hrsg.); Nikula, Tarja (Hrsg.); Smit, Ute (Hrsg.)
    Erschienen: [2016]; © 2016
    Verlag:  Multilingual Matters, Blue Ridge Summit, PA

    Content and Language Integrated Learning (CLIL) is a form of education that combines language and content learning objectives, a shared concern with other models of bilingual education. While CLIL research has often addressed learning outcomes, this... mehr

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Content and Language Integrated Learning (CLIL) is a form of education that combines language and content learning objectives, a shared concern with other models of bilingual education. While CLIL research has often addressed learning outcomes, this volume focuses on how integration can be conceptualised and investigated. Using different theoretical and methodological approaches, ranging from socioconstructivist learning theories to systemic functional linguistics, the book explores three intersecting perspectives on integration concerning curriculum and pedagogic planning, participant perceptions and classroom practices. The ensuing multidimensionality highlights that in the inherent connectedness of content and language, various institutional, pedagogical and personal aspects of integration also need to be considered

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Dafouz, Emma (Hrsg.); Moore, Pat (Hrsg.); Nikula, Tarja (Hrsg.); Smit, Ute (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781783096145
    Weitere Identifier:
    Schriftenreihe: Bilingual Education & Bilingualism
    Schlagworte: Bilingual education; CLIL.; Content and Language Integrated Learning; Content-based language learning; Immersion; Integration; Multilingual education; Theoretical framework for CLIL.; Interdisciplinary approach in education; Language and languages; Language arts (Higher); Multilingual education; Content and language integrated learning; Mehrsprachigkeit; Erziehung
    Umfang: 1 online resource
    Bemerkung(en):

    Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed 25. Jul 2018)

  5. Early biliteracy development
    exploring young learners' use of their linguistic resources
    Erschienen: 2012
    Verlag:  Routledge, London [u.a.]

    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Hauptbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch; Spanisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9780415880176; 9780415880183
    RVK Klassifikation: DK 3012 ; ES 132
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Englisch; Spanisch; Spanish language; English language; Bilingual education; Multilingualism; Literaturunterricht; Englisch; Virtuelle Realität; Fremdsprachenunterricht; Grundschule
    Umfang: X, 203 S., Ill.
  6. Remaking multilingualism
    a translanguaging approach
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (Hrsg.); Borjian, Maryam (Hrsg.)
    Erschienen: 2022
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol, UK ; Jackson, TN

    Introduction -- Re-Making Multilingualism -- Bilingual Pedagogies and Teacher Education -- Bilingual Community Education -- Language Policy and Language Ideologies -- Epilogue -- Afterword: A Brief History of Work and Play with Ofelia García / Jo... mehr

    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Introduction -- Re-Making Multilingualism -- Bilingual Pedagogies and Teacher Education -- Bilingual Community Education -- Language Policy and Language Ideologies -- Epilogue -- Afterword: A Brief History of Work and Play with Ofelia García / Jo Anne Kleifgen -- Appendix: A List of Ofelia García's Publications with Multilingual Matters / Bahar Otcu-Grillman "This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a scholar and friend, and her place at the centre of a movement dedicated to equality and inclusion"--

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (Hrsg.); Borjian, Maryam (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9781800410831; 9781800410848
    RVK Klassifikation: ER 930 ; ES 132
    Schriftenreihe: Translanguaging in theory and practice ; 2
    Schlagworte: Mehrsprachigkeit
    Weitere Schlagworte: Multilingualism; Bilingual education; Translanguaging (Linguistics); Essays; Festschriften
    Umfang: xxvi, 239 Seiten, Illustrationen
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  7. Remaking multilingualism
    a translanguaging approach
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (Hrsg.); Borjian, Maryam (Hrsg.)
    Erschienen: 2022
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol, UK ; Jackson, TN

    This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a... mehr

    Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden / Hochschulbibliothek Amberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TH-AB - Technische Hochschule Aschaffenburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Augsburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Coburg, Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Landshut, Hochschule für Angewandte Wissenschaften, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Passau
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Würzburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a scholar and friend, and her place at the centre of a movement dedicated to equality and inclusion

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Volltext (URL des Erstveröffentlichers)
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (Hrsg.); Borjian, Maryam (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781800410862; 9781800410855
    Weitere Identifier:
    RVK Klassifikation: ER 930 ; ES 132
    Schriftenreihe: Translanguaging in theory and practice ; 2
    Schlagworte: Bilingualism & multilingualism; Teaching of specific groups & persons with special educational needs; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General; Bilingual education; Education, Bilingual; Multilingualism; Translanguaging (Linguistics); Translanguaging (Linguistics); Mehrsprachigkeit
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxvi, 239 Seiten)
  8. Linguistic and Cultural Innovation in Schools
    The Languages Challenge
    Erschienen: [2018]
    Verlag:  Springer International Publishing, Cham ; Palgrave Macmillan

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9783319643816; 3319643819
    Weitere Identifier:
    9783319643816
    RVK Klassifikation: ES 862
    DDC Klassifikation: Sprache (400)
    Auflage/Ausgabe: 1st edition 2018
    Weitere Schlagworte: multilingual schools; learner empowerment; English-language schools; language teaching; heritage languages; immersion education; Bilingual education; Multilingualism; Social Sciences; Sociolinguistics; Language Education; Language Teaching; Education Policy; Applied Linguistics; Hardcover, Softcover / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft
    Umfang: 21 cm x 15 cm
  9. Remaking multilingualism
    a translanguaging approach
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (Hrsg.); Borjian, Maryam (Hrsg.)
    Erschienen: [2022]
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (Hrsg.); Borjian, Maryam (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781800410831; 9781800410848
    RVK Klassifikation: ER 930 ; ES 132
    Schriftenreihe: Translanguaging in theory and practice ; 2
    Schlagworte: Mehrsprachigkeit;
    Weitere Schlagworte: Multilingualism; Bilingual education; Translanguaging (Linguistics); Essays; Festschriften
    Umfang: xxvi, 239 Seiten, Illustrationen, 24 cm
    Bemerkung(en):

    Enthält Literaturangaben

  10. Teachers' beliefs and strategies when teaching reading in multilingual settings. Case studies in German, Swedish and Chilean grade 4 classrooms
    Erschienen: 2019
    Verlag:  Logos Verlag, Berlin

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Weitere Schlagworte: Array
    Umfang: Online-Ressource
    Bemerkung(en):

    Berlin : Logos Verlag 2019, 310 S. - (Zugl.: Weingarten, Univ., Diss., 2018). - ISBN 978-3-8325-4842-1

  11. Teaching Young Learners in Bilingual Settings
    A teacher cognition study in the context of CLIL at the Dortmund International Primary Schools (DIPS) network
    Autor*in: Berge, Paul
    Erschienen: 2024
    Verlag:  Narr Francke Attempto, Tübingen

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9783381128013; 3381128019
    Weitere Identifier:
    9783381128013
    Auflage/Ausgabe: 1. Auflage
    Schriftenreihe: Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik
    Weitere Schlagworte: (Produktform)Paperback / softback; (Produktform (spezifisch))Paperback (DE); Content and Language Integrated Learning CLIL; Bilingual education; Teacher cognition research; Primary school; English as a foreign language; bilingualer Unterricht; (VLB-WN)2560: Taschenbuch / Sprachwissenschaft, Literaturwissenschaft
    Umfang: 247 Seiten, 24 cm x 17 cm, 453 g
  12. Early biliteracy development
    exploring young learners' use of their linguistic resources
    Erschienen: 2012
    Verlag:  Routledge, London [u.a.]

    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch; Spanisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9780415880176; 9780415880183
    RVK Klassifikation: DK 3012 ; ES 132
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Englisch; Spanisch; Spanish language; English language; Bilingual education; Multilingualism; Literaturunterricht; Englisch; Virtuelle Realität; Fremdsprachenunterricht; Grundschule
    Umfang: X, 203 S., Ill.
  13. Remaking multilingualism
    a translanguaging approach
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (HerausgeberIn); Borjian, Maryam (HerausgeberIn)
    Erschienen: [2022]
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol

    Introduction -- Re-Making Multilingualism -- Bilingual Pedagogies and Teacher Education -- Bilingual Community Education -- Language Policy and Language Ideologies -- Epilogue -- Afterword: A Brief History of Work and Play with Ofelia García / Jo... mehr

    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2022 A 2985
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Konstanz, Kommunikations-, Informations-, Medienzentrum (KIM)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Leipzig
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Mannheim
    500 ES 132 O87
    keine Fernleihe
    Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek
    2023-3651
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Introduction -- Re-Making Multilingualism -- Bilingual Pedagogies and Teacher Education -- Bilingual Community Education -- Language Policy and Language Ideologies -- Epilogue -- Afterword: A Brief History of Work and Play with Ofelia García / Jo Anne Kleifgen -- Appendix: A List of Ofelia García's Publications with Multilingual Matters / Bahar Otcu-Grillman. "This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a scholar and friend, and her place at the centre of a movement dedicated to equality and inclusion"--

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (HerausgeberIn); Borjian, Maryam (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781800410831; 9781800410848
    RVK Klassifikation: ER 930 ; ES 132
    Schriftenreihe: Translanguaging in theory and practice ; 2
    Schlagworte: Multilingualism; Bilingual education; Translanguaging (Linguistics); Essays; Festschriften
    Umfang: xxvi, 239 Seiten, Illustrationen, Diagramme
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

  14. Remaking multilingualism
    a translanguaging approach
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (HerausgeberIn); Borjian, Maryam (HerausgeberIn)
    Erschienen: 2022; ©2022
    Verlag:  Multilingual Matters, Bristol

    This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a... mehr

    Zugang:
    Aggregator (lizenzpflichtig)
    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    keine Fernleihe
    Technische Universität Chemnitz, Universitätsbibliothek
    keine Fernleihe
    Hochschulbibliothek Friedensau
    Online-Ressource
    keine Fernleihe

     

    This book is both a collection of cutting-edge research in the areas of multilingualism, translanguaging and bilingual education, and a tribute to the research and influence of Ofelia García. It recognizes Ofelia García's contribution as both a scholar and friend, and her place at the centre of a movement dedicated to equality and inclusion.

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Staatsbibliothek zu Berlin
    Beteiligt: Otcu-Grillman, Bahar (HerausgeberIn); Borjian, Maryam (HerausgeberIn)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Ebook
    Format: Online
    ISBN: 9781800410862; 9781800410855
    RVK Klassifikation: ER 930 ; ES 132
    Schriftenreihe: Translanguaging in Theory and Practice Ser. ; v.2
    Schlagworte: Multilingualism; Bilingual education; Translanguaging (Linguistics); Electronic books; Essays; Festschriften
    Umfang: 1 online resource (xxvi, 239 pages), Illustrationen, Diagramme
    Bemerkung(en):

    Description based on publisher supplied metadata and other sources

  15. Potential and limitations of peace education in Israel. A case study on parents' perspectives on the Hand in Hand school in Jerusalem
    Autor*in: Cölsch, Nele
    Erschienen: 2011
    Verlag:  Centaurus-Verl, Freiburg, Br

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Kosmann, Marianne (Herausgeber); Nowacki, Katja (Herausgeber); Toprak, Ahmet (Herausgeber)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Online
    Weitere Identifier:
    Weitere Schlagworte: Array; (Zielgruppe)Allgemein; (Zielgruppe)Fachpublikum/ Wissenschaft; (Zielgruppe)Fachhochschul-/Hochschulausbildung; (DNB-Sachgruppen)360; (DNB-Sachgruppen)370
    Umfang: Online-Ressource
    Bemerkung(en):

    Freiburg, Br. : Centaurus-Verl. 2011, 119 S. - (Gender and Diversity; 3). - ISBN 978-3-86226-072-0

  16. Exploring our voices
    effective English teaching in multilingual classrooms
    Erschienen: 2002
    Verlag:  Oxford University Press, Oxford [u.a.] ; Thorold's Africana Books [distributor], Johannesburg

    Universitätsbibliothek Bayreuth
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 0195781937
    RVK Klassifikation: HD 172
    Auflage/Ausgabe: 1. publ.
    Schlagworte: Englisch; Bilingual education; English language; Second language acquisition; Mehrsprachigkeit; Englischunterricht
    Umfang: viii, 223 p., ill., 24 cm
    Bemerkung(en):

    Distributor from label on p. [2] ov cover.

    Includes bibliographical references and index

  17. An ethnographic/sociolinguistic approach to language proficiency assessment
    Beteiligt: Rivera, Charlene (Hrsg.)
    Erschienen: 1983
    Verlag:  Multilingual Matters, Clevedon

    Staats- und Universitätsbibliothek Bremen
    03.g.8613
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Erfurt / Forschungsbibliothek Gotha, Universitätsbibliothek Erfurt
    Bibliothek der Pädagogischen Hochschule Erfurt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Deutsches Seminar, Germanistische Linguistik/Mediävistik, Bibliothek
    Frei 30a: II 18 Riv 0.0
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    AS 9 Eth
    keine Fernleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    BI 6669
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Gottfried Wilhelm Leibniz Bibliothek - Niedersächsische Landesbibliothek
    84/3911
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bibliotheks-und Informationssystem der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg (BIS)
    asl 125.5 m BA 7764
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Osnabrück
    4278-768 2
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Pädagogische Hochschule, Bibliothek
    O b/ Ethn 98
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Rivera, Charlene (Hrsg.)
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 0905028198; 0905028201
    RVK Klassifikation: BV 9150
    Schriftenreihe: Multilingual matters ; 8
    Schlagworte: Language and languages - Ability testing - Congresses; Bilingual children. Language skills. Assessment; Children - Language - Testing; Communicative competence - Congresses; Language and culture - Congresses; Bilingualism - Congresses; Bilingual education; Bilingualism - Education
    Umfang: XXVIII, 140 S., graph. Darst., 21 cm